Već mjesecima GRAS ima probleme sa nedostatkom vozila. Nekoliko dan van funkcije je bilo deset zglobnih autobusa koji koriste LPG plin.

VEZANI TEKST - Sarajevo: Građanima dozlogrdilo čekati gradski prijevoz, gužve na sve strane

- Većina problema u GRAS-u nastaje zbog blokade računa. Čim ne plaćamo, dobavljač obustavi isporuku i tako u krug. Nije to novi problem. Trenutno rade autobusi na LPG plin, ali dokle će, nisam siguran. Ništa nije trajno riješeno i ista je situacija i sa rezervnim dijelovima. Ako ne platimo, odmah je slabija isporuka - kaže Senad Međedović, rukovodilac sektora za autobuski saobraćaj GRAS-a.

On ističe da nedostatak vozača također predstavlja sve veći problem.

- Evropa i svijet plaču za vozačima, a mi ih se olako odričemo i loše tretiramo. Za jedanaest vozača autobusa u GRAS-u nije produžen ugovor jer nismo dobili saglasnost Vlade Kantona Sarajevo. Autobuski saobraćaj GRAS-a spasile su i održale donacije Istanbula od 2014. godine. Ipak, to su polovna vozila koja privremeno ublaže probleme. Dugoročno riješenje je kupovina kvalitetnih novih vozila. Sigurno da su problemi veći i zbog rekonstrukcije tramvajske pruge. Ne treba javni saobraćaj meni, niti pojedincu, nego građanima i gradu i to je osnovna stvar koju nadležni u Kantonu Sarajevo treba da shvate. U javni gradski saobraćaj se treba ulagati i voditi računa o njemu – poručuje na kraju Međedović.