open-navfaktor-logo
search
Pitali smo
Rukovanje tokom pandemije: Ako je za utjehu, spot koji je izazvao burne reakcije nije od naših para
Spot u kojem nam je savjetovano kako se pozdravljati u vrijeme pandemije koronavirusa i koji je izazvao more reakcija finansirao je Ured Svjetske zdravstvene organizacije u BiH.
07.01.2021. u 16:47
get url
text

Kazao je to Zlatan Peršić, stručni savjetnik za odnose s javnošću Federalnog ministarstva zdravstva, nakon upita Faktora o iznosu koji je uplaćen za snimanje tog spota.

- Snimanje spotova u potpunosti je finansirao Ured Svjetske zdravstvene organizacije u BiH kroz program komunikacije rizika i angažiranja zajednice u sklopu odgovora na pandemiju COVID-19. Radi se o podršci koju Svjetska zdravstvena organizacija pruža svim zemljama svijeta u podizanju svijesti o važnosti pridržavanja ličnih mjera zaštite u sprečavanju širenja virusa, a odobrili su ih Federalno ministarstvo zdravstva i Svjetska zdravstvena organizacija – kazao je Peršić.

VEZANI TEKST - Uranili, zoru prevarili: Vakcine nema, Krizni štab FBiH nudi filmić o pozdravu u vrijeme COVID-19

Ističe kako su spotovi postavljeni građanima na Facebook stranici Kriznog štaba Federalnog ministarstva zdravstva koju prati blizu 50.000 ljudi, u sklopu kontinuiranog obavještavanja javnosti i podizanja svijesti o svim mjerama i važnosti pridržavanja osnovnih mjera u sprečavanju širenja koronavirusa.

Navodi kako je cilj spotova podići svijest o važnosti pridržavanja mjera, ali i pokrenuti javnu diskusiju i skrenuti dodatnu pažnju na to kako provođenjem svih mjera možemo smanjiti prijenos koronavirusa.

- Prvi video postavljen je pred novogodišnje praznike i u njemu je na jednostavan način pokazana primjena jednostavnih mjera lične zaštite - nošenje maske, držanje distance i izbjegavanje gužvi, pranje ruku te izbjegavanje rukovanja koje je posebno potcrtano kroz drugi spot postavljen 6. januara. Nakon što ih o svemu kontinuirano obavještavamo od početka pandemije, građani dobro poznaju koje su to osnovne mjere i u velikoj većini ih se pridržavaju, ali i pored te činjenice mnogi, a posebno mladi kojima se spot i obraća, prilikom susreta i dalje nerijetko koriste rukovanje koje sa sobom nosi određen rizik prijenosa virusa. Oba postavljena spota bilježe veliki broj pregleda, i uz ponuđene informacije su došli do velikog broja gledalaca – kazao je Peršić.

Video je nasmijao mnoge te je izazvao brojne reakcije i komentare građana. 

- Mahnut, a ne pružit... Sad ovo moram ponovit u sebi 30 puta da zapamtim - samo je jedan u nizu komentara na Facebooku.

 

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.