Preporuka vozačima: Izbjegavajte kružni tok u izgradnji u Hrasnom Brdu

objavljeno: 24.01.2018. u 13:25

Vozačima predlažemo da se ni po koju cijenu ne kreću prema kružnom toku u izgradnji kod pekare AS ni iz pravca Dobrinje, a ni preko ulice Azize Šaćirbegović.

Uvjerili smo se prilikom posjete ovom dijelu izgradnje Južne longitudinale da preko ulice Azize Šaćirbegović možete proći blatnjavim putem do obilaznice, ali s obzirom na građevinske mašine koje rade na kružnom toku i vozača koji ne poštuju zabranu i dolaze iz pravca naselja Aneks do kružnog toka, lako može doći do saobraćajne nezgode.

Sva vozila koja se kreću od Dobrinje rutom kojom se kreću trolejbusi, moraju se uključiti na saobraćajnicu prema Otoci najkasnije kod naselja Aneks.

Kako automobili mogu proći iako im je zabranjen prolaz, što je vidljivo i na saobraćajnim znakovima, pitali smo Faruka Medoševića, šefa gradilišta Euroasfalta.

- Policija ne radi svoj dio posla. Vozači ne poštuju zabranu i čak uklanjaju prepreke i tako stignu direktno na gradilište i onda nastaje haos. Sada moramo postaviti betonske blokove koji se ne mogu ukloniti da bismo mogli normalno nastaviti radove – pojašnjava Medošević.

Zbog izgradnje ovog dijela Južne longitudinale čija se izgradnja nastavlja i kraj stadiona Grbavica od 20. januara ne saobraćaju ni trolejbusi, a trebali bi proraditi tek 10. februara. Za to vrijeme mora se postaviti nova trolejbuska mreža, a ti radovi nisu ni počeli.

- Ukoliko GRAS provede električnu mrežu za trolejbuse, mogu se uključiti u saobraćaj 10. februara jer mi ćemo svoj dio posla završiti i saobraćajnica za sva ostala vozila bit će ponovo u funkciji. Sve zavisi od GRAS-a i vidjeli ste da nisu ni počeli – kazao nam je Medošević.

Ovo je izuzetno frekvetna saobraćajnica i trebala je biti završena u oktobru prošle godine. Građanima Hrasnog Brda nije odgovaralo kako je napravljen projekat kružnog toka i na kraju je udovoljeno njihovim zahtjevima, ali su zbog toga radovi prolongirani, a obećanja su da će se završiti na proljeće.