open-navfaktor-logo
search
Autoceste FBiH
Pogledajte snimak iz zraka sjevernog i južnog portala tunela Hranjen
Izgradnja tunela Hranjen u ukupnoj dužini od 5,5 km na budućoj brzoj cesti Prača – Goražde, prema novom ugovoru za građenje odvija se prema programu radova odobrenog od strane nadzornog inžinjera i planiranoj metodologiji. 
30.04.2023. u 22:36
get url
text

VEZANI TEKST - Probijanje tunela Hranjen bi trebalo biti okončano u naredne tri godine

Riješen je problem odvodnje podzemnog toka koji je bio glavni razlog smanjene dinamike radova na sjevernom portalu prilikom gradnje tunela.

Aktivnosti koje su se realizovale do kraja prvog kvartala 2023. godine bile su na probijanju glavne i servisne tunelske cijevi. Probijeno je ukupno 2 532 m tunela.

Na južnoj strani se pored iskopa, radovi odvijaju i na pripremi za ugradnju sekundarne obloge, dok se na sjevernoj strani vrši ugradnja hidroizolacije, te su u toku pripreme za betoniranje sekundarne obloge.

Trenutno se izvode radovi predviđeni drugim ugovorom čija realizacija teče do septembra ove godine. JP Autoceste FBiH pripremaju novi tender koji će omogućiti nastavak radova u kontinuitetu, a finansijska konstrukcija je zatvorena i za narednu godinu.

Podsjećamo da je Uprava JP Autoceste FBiH početkom aprila dopunila Plan poslovanja JP Autoceste FBiH za 2023. godinu, kojim se predviđa obezbjeđenje dodatnih sredstva u iznosu od 30 miliona KM za izgradnju tunela Hranjen.

Sredstva će biti obezbjeđena dijelom iz redovnih prihoda JP Autoceste FBiH, a dijelom iz redovnih transfera iz Budžeta Federacije BiH za period od naredne tri godine, a što će biti definisano između Vlade Federacije BiH i JP Autoceste FBiH, navode iz Autocesta FBiH. 

Kako izgleda snimak iz zraka sjevernog i južnog portala tunela Hranjen pogledajte u videu

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.