Planom je predviđeno povećanje ukupnog prihoda u odnosu na procjenu izvršenja za 2019. godinu za 32,6 posto, što je zasnovano prvenstveno na planiranom povećanju vlastitih kao i prihoda iz drugih izvora. Predviđeno je i povećanje ukupnih troškova u odnosu na procjenu izvršenja za 2019. godinu za 22,9 posto.

U osnovnoj djelatnosti u 2020. godini predviđen je prijevoz 9.120.000 tona robe, od čega u unutrašnjem saobraćaju 5.560.000 tona i 3.560.000 tona u međunarodnom saobraćaju.

Planirano je ostvarenje 978,6 miliona tarifskih kilometara, 868,4 miliona eksploatacionih neto tonskih kilometara (NTKM), prevoz 504.000 putnika, uz 40,4 miliona putničkih kilometara i povećanje udjela na transportnom tržištu masovnog prevoza robe, naročito u dijelu prevoza za potrebe teške bazne industrije i prevoza nafte.

Među strateškim ciljevima ove kompanije su navedeni prevoz nafte i naftnih derivata željeznicom, priprema Društva - Željezničkog operatora za izlazak na tržište željezničkih transportnih usluga van BiH, povećanje prijevoza kontejnera željeznicom i udjela finansiranja iz Budžeta FBiH uvođenjem akciza, smanjenje troškova u svim organizacionim dijelovima preduzeća, usklađivanje i primjena zakonskih propisa, zaštita imovine u svim segmentima i svim nivoima, pružanje usluga popravke vagona i lokomotiva i industrijskih kolosjeka, odizanje kvaliteta usluge prijevoza putnika i uvođenjenovih putničkih linija i drugo.

Između ostalog, planirano je da će do kraja planske 2020. godine doći do značajnog smanjenja i racionalizacije radne snage prirodnim odlivom, a radna mjesta će biti popunjavana unutrašnjom preraspodjelom iz postojećeg raspoloživog kadra.