navbar

COOLSTYLE

faktor
search
search
search
Posljedice pandemije

Pad zarade i loš imidž: Victoria's Secret zatvara 250 svojih prodavnica

Posljedice pandemije koronavirusa sve više naegativno utječu na stanje u modnoj industriji. Karantin i nemogućnost poslovanja su uzrokovali pad prodaje odjevnih krpica, usljed čega se mnogi brendovi odlučuju na očajničke korake.  

Objavljeno: 30.05.2020. u 14:03
get url
text

Posljednja u nizu vijesti koja je odjeknula modnom scenom jeste da Grupa L Brands koja stoji iza Victoria's Secreta zatvara 250 prodavnica luksuznog brenda donjeg veša u SAD-u i Kanadi zbog pandemije koronavirusa.

Prema izvještajima, ukupna prodaja brenda pala je za 46% tokom prvog fiskalnog kvartala, i s takvom, najmanjom ikad zaradom, finansijski direktor Stuart Burgdoerfer donio je važnu odluku za legendarni brend. Vijest je stigla nekoliko nedjelja nakon dogovora o prodaji većinskog udjela „Victoria's Secreta“ kompaniji Sycamore Partners. Posao nije dogovoren i čelnici brenda su odlučili da zatvore 250 prodavnica.

No, pad prodaje proizvoda s oznakom Victoria's Secret nije uzrokovan samo trenutnom situacijom sa koronavirusom. Naime, imidž brenda je snažno poljuljan prošle godine, kada je Ed Razek, generalni menadžer prodaje, rekao da brend ne prihvata plus size i transrodne modele.

Nakon velike osude javnosti, brend je krenuo sa reorganizacijom, a veliki i tradicionalni Victoria's Secret show je otkazan.