- Pojava stresa i tjeskobe u ovom je slučaju normalna i očekivana kod mnogih, stoga vas ne treba zabrinjavati - tvrdi psihologinja Lynn Bufka.

Ističe da se napadaji tjeskobe najčešće javljaju kod osoba čija je rutina ranije uključivala odlazak u teretanu, na neki kurs ili religijske obrede.

Ipak, iako je riječ o nečem neizbježnom, Bufka je za Pop Sugar otkrila savjete koji će vam pomoći ako se trenutno nosite s ovim problemom.

Započnite s novom rutinom

Nemojte žaliti za teretanom i odlascima na kafu i osmislite svoju novu kućnu rutinu. Bufka ističe da bi zdrava rutina u samoizolaciji osim posla trebala sadržavati neki oblik tjelovježbe, sat kreativnosti (npr. učenje stranog jezika, pjevanje, crtanje i sl.), zdravu prehranu te socijalizaciju putem tehnologije.

Ostanite povezani s porodicom i prijateljima

Baš kao što je psihologinja istaknula, važno je čuti se s bliskim osobama i održavati socijalizaciju iako se ne možete vidjeti uživo. To će vas opustiti i neće vam se više toliko činiti kao da ste izolirani od svijeta.

Isprobajte novi hobi

Iako ste možda zakinuti za svoj omiljeni hobi jer ga nije moguće raditi od kuće, to vas ne bi trebalo spriječiti da isprobate neki novi, možda još bolji hobi. Trenutno su cijene raznih kurseva vrlo povoljne stoga bi bilo šteta da propustite priliku naučiti nešto novo i korisno.

Podržavajte lokalne poduzetnike

Ako ste među sretnicima kojima koronavirus nije utjecao na posao, bilo bi sjajno kada biste naručivanjem iz obližnjeg restorana ili kupnjom prirodne kozmetike od malog obrta podržali poduzetnike čiji je posao sada poprilično ugrožen.

Obratite se profesionalcima

Ako vas već danima muči osjećaj tjeskobe i mislite da polako padate u depresiju, obratite se psiholozima koji sada svoju pomoć nude i putem interneta jer su mnogi servisi čak i besplatni.