open-navfaktor-logo
search
Fenomen
Ove proizvode ljudi najviše kupuju za vrijeme pandemije koronavirusa
Početkom pandemije u proljeće 2020. širom svijeta zabilježen je fenomen kupovine i nagomilavanja određenih proizvoda i namirnica.
03.11.2020. u 07:57
get url
text

Ljudi su u histeriji pohrlili u prodavnice i pokupovali sav toaletni papir, sredstva za čišćenje, hranu u konzervama... Mjesecima je u nekim zemljama vladala nestašica dezinfekcije za ruke, dezinfekcijskih maramica i toaletnog papira. 

Proizvođači su nakon te početne šoping manije uspjeli podići proizvodnju i zadovoljiti potrebe potrošača, te je danas dosta lakše doći do osnovnih sredstava za čišćenje u lokalnim radnjama. No, kako se većina zemalja ponovo suočava sa mogućnošću drugog vala koronavirusa, dobavljači se pribojavaju ponavljanja proljetnog scenarija. 

Naime, novo istraživanje kompanije Inmar Intelligencea pokazuje da veliki broj Amerikanaca razmišlja o popunjavanju proljetnih zaliha za ovu zimu, a mnogi žele napraviti stalne zalihe, prenosi Eat This.

Šoping navike su se u vremenu krize drastično promijenile, a nekoliko proizvoda su prioritet i danas i najčešće i najviše se kupuju. 

Toaletni papir je i dalje ostao na vrhu popisa za kupovinu. Tokom proljeća je potražnja za njim bila udvostručena, a u međuvremenu je industrija zabilježila porast. Proizvod je sada lako dostupan i nema poteškoća s nabavkom. No, savjet je da ukoliko razmišljate o kupovini velikih zaliha toaletnog papira, razmislite i koliko vam je zaista potrebno.

Sredstva za dezinfekciju su uz toaletni papir bila najtraženiji proizvod tokom prvog vala epidemije, što je i razumljivo s obzirom na to da su svi stručnjaci pozivali na korištenje dezinficijensa.

Na listi najčešće kupovanih proizvoda su i papirni ručnici i dezinfekcijske maramice. Čak 52 posto ispitanika izjavilo je da će nagomilati i ovaj proizvod, ako ih budu mogli pronaći u tolikoj količini. Uz papirne ručnike, poželjan proizvod su i dezinfekcijske maramice, a 53 posto ispitanika je izjavilo da ih želi kupiti.

Ovu listu završavamo sa konzerviranom hranom. Razlog masovne kupovine ovih proizvoda jeste taj što mogu dugo stajati a da se ne pokvare. Oko 54 ispitanika imalo je ovaj proizvod na svom popisu. Neki biraju meso u konzervama, a neki voće i povrće. Uz to, dobar izbor su i žitarice, suho voće i konzervirani sokovi.

Istraživanje je pokazalo da 45 posto kupaca želi napraviti zalihe još nekih proizvoda prije novog vala virusa, a koje nisu kupovali u proljeće. Među njima su smrznuta hrana, tjestenina, grickalice te proizvodi za čišćenje.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.