Sagorite kalorije

Osam namirnica za brži metabolizam

Objavljeno: 14.09.2018. u 13:41

Nutricionistica Emma Taylor sastavila je popis hrane koja potiče metabolizam i pomaže u mršanju dok se bavite svojom uobičajenom dnevnom rutinom

Ponekad se uz obaveze teško pridržavati zdravog jelovnika ili redovno vježbati, ali postoje namirnice koje možete konzumirati, a koje će vam ubrzati metabolizam i tako potaknuti sagorijevanje kalorija.

Nutricionistica Emma Taylor sastavila je popis hrane koja potiče metabolizam i pomaže u mršanju dok se bavite svojom uobičajenom dnevnom rutinom.

1. Zeleni čaj

Zeleni čaj je u azijskim kulturama stoljećima iznimno cijenjen topli napitak.

- Ukusan je, a savršen antioksidans u bilo koje doba dana. U njemu se nalazi katehin koji utječe na sagorijevanje masnoća, poboljšanje kvalitete kose, kože i noktiju i smanjuje rizik od razvoja raka - kazala je Taylor za Femail.

2. Celer

Celer je niskokaloričan, a bogat vlaknima.

- Uglavnom se sastoji od vode i odličan je za hidrataciju, a obiluje važnim vitaminima i mineralima - ističe Taylor.

3. Bijelo meso

Bijela riba ili perad u sebi sadrže puno proteina, a malo masnoća.

- Ako dnevno unosite 70 do 140 grama proteina, vaše tijelo će sagorjeti više kalorija tijekom faza probave. Bjelančevine iz mesa sadrže i više aminokiselina od crvenog mesa koje su korisnije za rast i razvoj mišića - napominje Taylor.

4. Kafa

- Jutarnje ispijanje kafe dat će tijelu energiju za početak dana, a ubrzat ćete metabolizam i sposobnost tijela da sagori masti - kaže Taylor i preporučuje crnu kafu koja ima manje kalorija, a daje više energije.

5. Grejp

Taylor kaže kako je ujutro zdravo pojesti grejp ili popiti njegov sok.

- Dvije glavne prednosti grejpa su što prevenira nadutosti i smanjuje apetiti - objasnila je.

6. Jabukovo sirće

Jabukovo sirće je odličan saveznik u mršanju, smatra ova nutricionistica.

- Suzbija apetit, ubrzava metabolizam i omogućuje da izbacite kalorije iz tijela - dodala je.

7. Čaj od mente

U Aziji se ovaj čaj koristi za poticanje metabolizma, ali je poznat i po umirujućim svojstvima za želudac.

- Čaj od mente poboljšava zdravlje probavnog sustava ostavljajući vas zadovoljnima i sitima nakon obroka. Može biti učinkovit i za poboljšanje energije - rekla je Taylor.

8. Wasabi

Nutricionistica preporučuje da hranu začinite Japancima omiljenim wasabijem.

- Ne samo da se pokazalo da metabolizam radi satima nakon što konzumirate jelo koje sadrži wasabi nego i oslobađa endorfin i tako ste boljeg raspoloženja - zaključila je Taylor.

Izvor:   Faktor

Faktor pratite putem aplikacija za Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook i Twitter. Zabranjeno je prenošenje sadržaja bez odobrenja redakcije. Kontaktirajte nas na [email protected]

Vezani članci

Iz kategorije