open-navfaktor-logo
search
Potrošači se žale
Ombudsmeni pozvali trgovce da pandemiju ne koriste za nerazumna povećanja cijena
Institucija ombudsmena za zaštitu potrošača u Bosni i Hercegovini pozvala je trgovce i pružatelje usluga da u uvjetima epidemiološke krize na prostoru naše zemlje djeluju u skladu sa dobrim poslovnim običajima te da krizu ne koriste za nerazumna povećanja cijena roba i usluga, kao i druge oblike kršenja prava potrošača.
13.03.2020. u 16:37
get url
text

- Potrebno je osigurati redovnu opskrbu, odnosno, funkcioniranje sistema nabavke, kao i obavljanja osnovnih komunalnih poslova čije bi neobavljanje za posljedicu imalo dodatno ugrožavanje trenutnog stanja - upozorili su iz Institucije koja sve više zaprima upite potrošača u vezi sa širenjem koronavirusa (COVID 19) i popratnih posljedica zbog čega potrošači trpe ekonomsku štetu.

Istovremeno, apelirali su na potrošače da djeluju u skladu sa preporukama nadležnih organa zdravstva i drugih tijela na nivou lokalne zajednice, te budu društveno odgovorni.

U slučaju nabavke roba potrebno je voditi računa o rokovima prehrambenih i drugih proizvoda, te da sve novonastale oblike kršenja njihovih prava prijave nadležnim tijelima za zaštitu potrošača i inspekcijskim organima, kako bi se na njih sistemski djelovalo.

Također, u slučaju otkazivanja putovanja zbog vanrednih okolnosti koje se nisu mogle predvidjeti, izbjeći ili otkloniti, organizator je dužan vratiti ono što je primio od putnika, što ne podrazumijeva i naknadu štete.

- Ukoliko je do odustanka ugovora došlo za vrijeme izvršenja putovanja, tada organizator ima pravo na pravičnu naknadu za one ostvarene usluge koje su pružene potrošaču - saopćeno je iz Institucija ombudsmena za zaštitu potrošača u Bosni i Hercegovini.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.