Odličan sastojak svake zdrave dijete: Zašto biste trebali jesti celer

Objavljeno: 09.02.18 u 17:34

Jeste li znali da celer sadrži tzv. negativne kalorije što znači da ih naše tijelo, dok ga jedemo, sagorijeva više nego što ih on sam ima?

Celer sadrži kalcij, željezo, magnezij, kalij, natrij i cink, bogat je folnom kiselinom i vlaknima FOTO: ILUSTRACIJA
Celer sadrži kalcij, željezo, magnezij, kalij, natrij i cink, bogat je folnom kiselinom i vlaknima FOTO: ILUSTRACIJA

To bi u suštini značilo da dok jedemo celer mršamo. Međutim, nije baš sasvim tako.

Namirnice s tzv. negativnim kalorijama su one prilikom čijeg konzumiranja tijelo sagorijeva više kalorija od one količine koja se nalazi u njihovom nutritivnom sastavu.

Jedna od takvih namirnica je i celer zbog čega je on sjajan izbor povrća u svakoj zdravoj dijeti.

Celer sadrži kalcij, željezo, magnezij, kalij, natrij i cink, bogat je folnom kiselinom i vlaknima.

Čak 96 posto njegovog sastava čini voda, dobar je za probavu, ali i jačanje imuniteta.

Možete ga jesti sirovog neovisno o tome je li u korijenu, stabljici ili listu, dodavati ga u salate, od njega kuhati supu ili ga ispeći u rerni kao prilog ili užinu za umakanje u humus ili neki drugi zdravi namaz ili umak.

Možete ga dodati i u smoothie i tako konzumirati i za doručak. Možda nećete mršati dok ga jedete, ali ćete činiti dobro svom tijelu.