Sass pojašnjava zašto određene namirnice mogu uzrokovati debljanje te navodi odlične zamjene.

Čips od krompira

Krompir, ulje i so tri su namirnice od kojih se priprema čips. Problem je u ulju koje se nalazi u čipsu u vrećici. Puno je omega 6 masnih kiselina iz ulja koja se koriste za prženje, a sva su povezana sa nastajanjem upalnih stanja. Prženje na visokim temperaturama također, potiče stvaranje određenih hemikalija koje se povezuju sa rizikom od razvoja raka.

Za zdraviju verziju, sami pripremite čips od krompira, kelja... i pržite ga u maslinovom ulju na nižoj temperaturi i dodajte manje soli.

Slatki napici

Napici kojima je dodano umjetno sladilo nisu ništa bolji za struk. Najbolje bi bilo, ako ste na dijeti, odbaciti bilo kakve slatke napitke, a ako baš volite gazirana pića, obogatite gaziranu vodu voćem.

Slatkiši

Naravno da je nemogući cijeli život izbjegavati slatkiše, ali jasno je da bi se konzumiranje trebalo svesti na minimum za opće zdravlje ili i željenu liniju.

Prema pisanju "American Heart Association," žene bi trebale konzumirati maksimalno šest kašičica šećera (ukupno iz svih konzumiranih namirnica i napitaka), a muškarci ne više od devet.
Kako biste smanjili unos, ograničite konzumiranje omiljenih slatkiša na dva dana u sedmici, a tokom ostalih dana uvijek uz sebe imajte nekoliko kockica tamne čokolade kako biste zadovoljili želju.

Crveno meso

Namirnice životinjskog porijekla, pogotovo crveno meso, predstavljaju jedan od najvećih izvora zasićenih masti u prehrani. Ako iz sedmičnog jelovnika na samo nekoliko dana uklonite govedinu, perad ili janjetinu, znatno ćete smanjiti rizik od bolesti srca i krvnih žila ili pak određenih vrsta raka. Mesu se dodaju hemijski aditivi kako bi ono duže vrijeme bilo svježe i ispravno za konzumiranje.

Zamijenite ga bijelim mesom ili ribom, a najbolje bi bilo, ako pazite na kilograme, u prehranu unijeti leću ili grašak.