Ko šalje poruke
Naučnici otkrili radio signal iz svemira koji se ponavlja u pravilnim intervalima
Niz takozvanih brzih radio-eksplozija koji su vrlo kratkotrajni impulsi radio valova koji dolaze iz cijelog svemira otkriven je otprilike jednom u satu tokom četiri dana, a zatim se iznenada zaustavio, da bi se ponovo pokrenuo 12 dana kasnije.
13.02.2020. u 15:02
Svemir

Ovaj se ciklus ponavljao svakih 16,35 dana tokom više od godinu, navodi se u novom radu o istraživanju. Signali potiču iz daleke galaksije udaljene oko 500 miliona svjetlosnih godina.

- Otkrivanje periodičnosti od 16,35 dana u izvoru FRB-a važan je znak prirode ovog objekta - naveli su naučnici.

Ponavljajući obrazac, prenosi Science X Network , "sugerira da bi izvor mogao biti nebesko tijelo neke vrste u orbiti oko neke zvijezde ili drugog tijela. U takvom scenariju signali bi prestali kada ih drugo tijelo ometa.

Ali to još uvijek ne objašnjava kako bi nebesko tijelo moglo redovno slati takve signale. Druga je mogućnost da zvjezdani vjetrovi mogu naizmjenično pojačavati ili blokirati signale iz tijela iza njih. Ili je možda izvor nebeskog tijela koje se okreće.

Vjerojatno nisu vanzemaljci, kažu iz Massachusetts Institute of Technology, jer su signali znak energetskih događaja koji su na ekstremnim razmjerima kosmosa. Čak ako je i vrlo inteligentna vrsta vrlo mala je vjerovatnoća je da proizvodi takvu energiju.

Brzi radio-trakovi traju samo nekoliko milisekundi, što otežava odakle tačno potječu.