Trasa kojom se tada kretao tramvaj išla je od željezničke stanice, koja se nalazila kod današnjeg hotela Bristol pa do Latinske ćuprije. Vozila koja su korištena proizvela je firma Simens-Sohukert i bili su to prvi tramvaji nastali u njenim pogonima.
Prvi električni tramvaj imao je dvoja vrata, a mogao je ukupno primiti 24 putnika. Imao je odvojene vagone za pušače i nepušače, a čak je, u početku, bilo i posebnih vagona za muškarce i žene. Vozači i kondukteri su imali pravila u oblačenju i održavanju higijene.
Pruga je produžena do Vijećnice 1. decembra 1897. godine, a nepunu godinu kasnije u saobraćaj je puštena još jedna linija koja je išla današnjom Titovom ulicom do Katedrale. Preko Baščaršije 1923. godine šinama su povezane Obala i Titova ulica, a iza Tvornice duhana izgrađena je nova remiza.
Prvi dan maja 1895. godine, zvanično je puštena električna rasvjeta u Sarajevu. Nakon generalne probe iste godine, Sarajevo je dobilo rasvjetu ulica, javnih objekata i stanova, a zatim i pokretanje industrijskih pogona prije mnogih evropskih gradova, Londona, Pariza, Ljubljane i 12 godina prije Zagreba.