open-navfaktor-logo
search
Intervju
Mihnea Gheorghiu: Previše kampanja koriste influensere, svi izgledaju isto
Na brending konferenciji predstavit će koncept digitalne adaptacije kampanje koja preispituje utjecaj social media influencera i fokus prebacuje na potrošače
29.05.2019. u 09:40
get url
text
Mihnea Gheorghiu: Globalni kreativni direktor u Publicis Italy

Mihnea Gheorghiu, globalni kreativni direktor u Publicis Italy, jedan je od učesnika BK09- Brending konferencije koja će biti upriličena 31. maja u Historijskom muzeju BiH u Sarajevu.

Na brending konferenciji predstavit će koncept digitalne adaptacije kampanje koja preispituje uticaj social media influencera i fokus prebacuje na potrošače, a u intervjuu je odgovorio na pitanja o utjecaju influensera u izgradnji brenda, kao i zašto želi promijeniti "groznu" reputaciju marketinga...

Da pitamo nekog od Vaših klijenata, kako bi opisali Mihneu Gheorghiua?

Momak iz Rumunije s bandanom.

U vašoj najnovijoj kampanji za Diesel, na neočekivan način ste iskoristili influensere. Šta mislite koji je najbolji način da se koristi utjecaj influensera u izgradnji brenda?

Iskreno, mislim da ima previše kampanja koje koriste influensere. Pri tome, problem nije u kvantitetu, nego u kvalitetu. Svi izgledaju isto i ima ih toliko da su izgubili smisao. Teško je više razlikovati brend A od brenda B. Uvijek ćete dobiti eksponiranost ako koristite influensere, to je tačno, ali to više nije dovoljno. Morate poslati poruku brenda na način da osigurate da će se ljudi involvirati, a ne samo gledati, lajkati i ostavljati besmislene komentare.

S kampanjom "Be A Follower" (Budi pratilac) nismo tek izbacili u eter poruku. Koristili smo samo 5 influensera da lansiramo poruku, a zatim smo pratiocima brenda dali priliku i mogućnost da oni postanu ambasadori brenda. Naš program lojalnosti pretvorili smo u novi način e-trgovine i nazvali ga SIDE: BIZ. Svaki pratilac mogao je dobiti svoj unikatni link i otvoriti vlastitu Diesel e-commerce trgovinu. Kad god bi neko koristio taj link da kupi proizvod, mi smo tačno znali koga treba nagraditi. Tako su ljudi promovisali link svuda na društvenim mrežama, u svojim mikro zajednicama, među prijateljima i porodicom. Koristeći samo trećinu budžeta na influensere, posjete e-trgovini smo povećali za 365 posto, a online prodaju za 33 posto. To je više nego što nam je donijela bilo koja druga kampanja u kojoj smo koristili influensere.

Gdje je najbolje mjesto za traženje "novih poruka"?

"Nove poruke" ne znače nužno i "znanstveni napredak". Mislim da ovdje govorimo o inspiraciji. A nju možemo dobiti iz bilo čega - filmova, dokumentaraca, historijskih knjiga, ili iz razgovora s novim ljudima u baru. Mislim da je tajna u tome da se u potpunosti prigrli raznolikost. Radoznalost i otvorenost prema situacijama, stvarima ili zajednicama koje su izvan naših svakodnevnih misaonih "balončića". Ovaj svijet je tako velik, lijep i drugačiji, da bi bila strašna greška misliti kako je naše profesionalno ili privatno okruženje dovoljno da nam pomogne da rastemo onoliko koliko možemo.

Kažete da želite promijeniti "groznu" reputaciju marketinga. Koji je najbolji način da to uradite?

Mislim da je oko 90 posto globalnog marketinga iritirajuće i uvredljivo za korisnika. Razlog leži u činjenici da je minimalni uvjet koji svaka marketinška poruku, proizvod ili usluga moraju ispuniti - jasnoća. Nažalost, mnogi se tu zaustave. "Ljudi znaju šta prodajem, to je dovoljno."
Ne više. Prestalo je biti dovoljno još prije 50 godina.

Ljudima je postala dosadna obična i direktna poruka u reklami. Nikog nije briga za aktivne bakterije u vašem jogurtu. Brendovi se danas trude da postanu vaši prijatelji, da dokažu da iza njih stoje ljudi, baš kao ti i ja. Ne znam za vas, ali ja se nikad nisam sprijateljio s nekim zato što mi je rekao da će mi poboljšati probavu. Jasnoća može biti od ključnog značaja, ali najbitniji su ljudi.

Najbolji način da ljude istinski zainteresujete jeste da im ponudite zabavu. Učinite da se smiju, da plaču, da kažu "vau". (idealno bi bilo da ne čine sve nabrojane radnje istovremeno). Pričajte priče, budite dosljedni. Dajte ljudima nešto o čemu će razgovarati sa svojim prijateljima uz večeru.

Šta možemo očekivati od vašeg predavanja na BK09?

- Samo ću citirati starog Roma kojeg sam davno upoznao i s kojim sam pio, vozeći se vozom kroz Rumuniju - "Ne očekuj ništa i nećeš biti razočaran."

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.