Pun je magnezija i kalija, a za te dvije hranjive tvari poznato je kako smanjuju krvni pritisak.

A sjajan je i izvor vlakana te se tako u avokadu srednje veličine nalazi 10 grama vlakana sa 75 posto netopivih vlakana koji ubrzavaju probavu te 25 posto topivih koji su odgovorni za osjećaj sitosti.

Avokado nije samo za jelo, već je i sjajan za ljepotu. Tako avokado može biti odličan za hidratizaciju kože, liječi opekotine od sunca te čak i smanjuje bore.

Stoga, razloga da na svakodnevni meni uvrstite ovu ukusnu zelenu namirnicu zaista je mnogo. Ako niste baš sigurni kako pripremiti avokado, postoji veliki broj odličnih i jednostavnih recepata koji će poći za rukom čak i najvećim početnicima u kuhinji.

Tost s avokadom jedan je od najnovijih gurmanskih hitova. Kriške hljeba potrebno je lagano tostirati i na njih naslagati tanko narezane kriškice avokada te sve druge sastojke koje inače volite stavljati na tost.

Avokado nema preintenzivan okus, što je sjajno jer se slaže sa skoro svim drugim namirnicama.

Na tostu se avokado može kombinovati sa jajima, pilećom šunkom, klicama ili paradajzom.

Ljubitelji povrća sigurno će uživati u kombinaciji avokada s malo kopra, rotkvicama i nekoliko kapi limunova soka.

Naravno, avokado možete i posebno začiniti ljutim sosom ili pak čili-papričicama.

Klasičan doručak ili pak međuobrok zamijenite sjajnim i zdravim smoothijem. Pomiješajte avokado, tofu i malo soka od kruške i uživajte u bogatom, osvježavajućem i sjajnom gustom soku.

Salate s avokadom sasvim su posebna priča. Naime, kada je riječ o salatama, avokado se odlično slaže s gotovo svakim sastojkom, stoga možete kombinovati šta god vam padne na pamet.

Odlično se slaže sa jako zrelim, slatkim i sočnim chery paradajzom, a u ovoj kombinaciji nije potrebno ništa više osim nekoliko kapi maslinovog ulja, prstohvat soli i svježe mljevenog bibera.

U salate s avokadom može se dodati i svježe začinsko bilje, nekoliko listića bosiljka ili malo mente.

Ako ste ljubitelji meksičke kuhinje, svakako probajte tacose s avokadom. Naime, kombinacija avokada i crnog graha gurmanski je vrh, a ovi vegetarijanski tacosi potpuno će vas osvojiti.

Avokado je sjajna namirnica i za hladne supe koje su gotove za nekoliko minuta te su sjajno ljetno osvježenje. U blenderu pomiješajte nasjeckani avokado, svježe krastavice, po želji malo mladog luka, dodajte malo temeljca, kiselo vrhnje i limunov sok, te miksajte sve dok ne dobijete glatku smjesu. Začinite s malo soli i bibera te ohladite u frižideru.