Tri godine je trajalo gašenje ustanove Islamski kulturni centar u Mostaru. Sud je konačnu odluku donio nakon što se Rijaset IZ u BiH umiješao. Nakon što je uslijedila sudska odluka, Salih ef. Čolaković, bivši direktor Islamskog kulturnog centra, kome je osnivač bila Islamska zajednica i kojeg je Medžlis IZ, nakon niza pokušaja prevazilaženja problema u radu Centra, bio prinuđen sudskom odlukom ugasiti, odbija napusti isti. Naprotiv, u maju otvara privatnu trgovačku djelatnost u spomenutom prostoru.
Izvršni odbor Medžlisa IZ Mostar, zbog, kako kažu, grubog oblika nasrtanja na vakufsku imovinu, oglasio se o ovom pitanju. Istaknuto je da se radi o bespravnom korištenju prostora Sultan Selimovog mesdžida na Starom mostu. Naime, ovaj prostor Islamski kulturni centar koristio je po osnovi ranije sklopljenog ugovora sa Medžlisom IZ Mostar.
Nakon dugogodišnjeg nerazumijevanja i nepodnošenja izvještaja o radu i o finansijskom poslovanju, osnivač Centra Medžlis IZ-e Mostar je u trećem pokušaju kod Kantonalnog suda u Mostaru 20.12. 2017.god. konačno ugasio Islamski kulturni centar. Uprkos toj činjenici Salih ef. Čolaković je u maju ove godine kod Općinskog suda Mostar izvršio registraciju privatnog privrednog društva sa ograničenom odgovornosti "Cezar Stari Grad" i tom prilikom pod punom i materijalnom odgovornosti naveo da objekat sultan Selimovog mesdžida ispunjava sve urbanističko građevinske uslove za obavljanje djelatnosti bez priloženog validnog i valjanog ugovora o korištenju i bez da se prethodno konsultovao sa stvarnim posjednikom tog objekta Medžlisom Islamske zajednice Mostar.
-Na ovaj način samovoljno tretiranje vakufa i vakufske imovine je jedan od najgrubljih načina zloupotrebe i kršenja osnovnih postulata i načela normativnih akata Islamske zajednice i šerijatskog prava, jedan od najvećih presedana u historiji bosanskohercegovačkih vakufa - kazao je glavni imam Medžlisa IZ-e Mostar mr. Dino ef. Maksumić u ime Izvršnog odbora Medžlisa IZ-e Mostar.
Ef. Maksumić je tom prilikom oštro kritikovao rad pojedinaca u gradskoj administraciji poput pojedinaca u Odjelu za privredu, komunalne i inspekcijske poslove, Službi za privredu, Tržnoj inspekciji, što, kako je kazao, otvara sumnju da se zaključi kako se radi o pristajanju na smišljeni plan u kojem su na isti način učestvovali i neodgovorni pojedinci iz MUP-a HNK, iz sudstva i kantonalnog tužilaštava s ciljem stvaranja ambijenta da slučaj sultan Selimovog mesdžida postane model novog razdora i sukobljavanja muslimana (vjernika) u Mostaru.
Ef. Maksumić podsjetio je i na islamske propise o korištenju i upravljanju vakufa te podsjetio na Fetvu Vijeća za fetve Rijaseta IZ-e u BiH od 17. maja 2012.godine u kojoj je naloženo Medžlisu IZ-e Mostar kao stvarnom vlasniku objekta da sultan Selimov mesdžid vrati njegovoj izvornoj namjeni i da ponovo bude mesdžid za obavljanje uobičajenih islamskih aktivnosti definiranim normativnim aktima Islamske zajednice.
Predsjednik IO Medžlisa IZ-e Mostar Ramiz Jelovac poročio je da su državnih organi dužni zakone provoditi jednako za svakog.
-Tri godine je trajalo gašenje ustanove Islamskog kulturnog centra, gdje po zakonu osnivač određuje kad će osnovati ustanovu i kad će je ugasiti. Ovdje je bilo manipulacije sa svim i svačim - rekao je Jelovac, podsjetivši da Medžlisu IZ-e Mostar nije vraćena roba koja se nalazila u Centru u trenutku gašenja ustanove što je jedna od zakonskih obaveza.
Istakao je da je Medžlis IZ-e Mostar na osnovu sudske presude o gašenju Centra angažirao zaštitarsku agenciju te da ih je policija istog trenutka odstranila.
- Postojala je direktna veza sa MUP-om i tamo ćemo podnijeti krivične prijave. U Odjelu za privredu Grada Mostara je prihvaćena izjava Saliha Čolakovića da taj prostor ispunjava uslove za rad, jer zakon o trgovini traži samo izjavu, ali je organ, nakon mjesec dana, dužan da to provjeri. Također ćemo i protiv njih podnijeti krivičnu prijavu - dodao je Jelovac.
Napomenuo je kako je unutar Islamske zajednice nepojmljivo da se vjerski autoritet koji poznaje šerijat i šerijatske propise na takav način odnosi spram vakufske imovine.
-Lokalitet tog objekta je najatraktivniji u starom gradu. Sve ono što stoji iza ovoga je novac - zaključio je Jelovac.