open-navfaktor-logo
search
Popularnost
Kontroverznu Netflixovu seriju Squid Game do sada pogledalo 111 miliona kućanstava
Popularnu dramsku seriju "Squid Game" na korejskom jeziku na Netflixu je pogledalo 111 miliona kućanstava širom svijeta te je postala Netflixov najuspješniji izvorni sadržaj. 
02.11.2021. u 19:23
get url
text

Od početka prikazivanja 17. septembra, drama o preživljavanju od devet epizoda zauzela je prvo mjesto na popularnim Netflixovim TV ljestvicama u 94 zemlje, uključujući Sjedinjene Države, Britaniju i Francusku, navodi Netflix, a prenosi južnokorejska novinska agencija Yonhap.

Konkretno, u SAD-u je "Squid Game" postala prvi sadržaj koji nije na engleskom jeziku, a koji je ostao na prvom mjestu 21 dan zaredom.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.