open-navfaktor-logo
search
Strateški ugovor
Klasov Bosanski lokum i Zlatni puder na tržištu Srbije
Potpisivanjem strateškog Ugovora o distribuciji proteklog mjeseca, najpoznatiji brendovi kompanije Klas već su stigli na tržište Srbije.
25.07.2022. u 08:36
get url
text

Na policama svih, bolje opremljenih trgovina, građani Srbije će imati priliku da kupe Klasov Bosanski lokum, Sarko rolate, Štrudlice i Zlatni puder, te da se uvjere u kvalitet ovih proizvoda koji su već godinama najčešći izbor građana u BiH. 

Prve reakcije kupaca i potrošača su već stigle na Klasovu adresu, a lider od prvog dana je Bosanski lokum koji je oduševio svojim okusom i kvalitetom.

- Naš strateški plan je bio da se pozicioniramo na tržištu Srbije i da se naši potrošači iz susjedstva uvjere u kvalitet Klas proizvoda. Neizmjerno smo ponosni što su naši najbolji brendovi dostupni i vrlo dobro prihvaćeni od kupaca. Potrudit ćemo se da opravdamo povjerenje i dokažemo da smo s razlogom lider na domaćem terenu dugi niz godina – istakao je Dragan Vučić, izvršni direktor za operativno poslovanje kompanije Klas.

Iz kompanije Klas navode kako su u pregovorima sa distributerima da se šire na sve trgovačke lance u Srbiji jer je prvi izvoz bio pokazatelj da postoji potreba za premium bh. brendovima iz Klasove proizvodnje.

Osim ovih proizvoda, na tržište Srbije uskoro stižu i Klasovi kolači, tradicionalne jufke i somuni, tako da će izvozni asortiman biti proširen i na druge kategorije ovog lidera bh. prehrambene industrije.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.