No, otkako je u aprilu počela vakcinacija građana, veliki je broj onih koji su dobili termine za imunizaciju, ali se iz raznih razloga nisu odazvali, poput bolesti, toga da su kasno vidjeli poruku ili nisu pristali na vakcinu kojom su se građani tog dana vakcinisali u Zetri. Sada pitaju, kako ponovo mogu dobiti termin za vakcinaciju?!

- Imam staru, bolesnu majku koja je prije otprilike mjesec jedne večeri u 11 sati dobila obavijest da bi trebala sutra ujutro u devet doći na vakcinaciju u Zetru. Obavijest je pročitala kasno sutradan ujutro. Ja sam potom otišla u Zavod zdravstvenog osiguranja KS da se raspitam kako majka ponovo može dobiti termin, ali mi nisu ništa konkretno mogli kazati, osim da će biti obaviještena o novom terminu vakcinacije, ali ne znaju kada - ispričala nam je čitateljka A. K. iz Sarajeva.

Amir Ljubović, rukovodilac Službe za farmakoekonomiku u Zavodu zdravstvenog osiguranja Kantona Sarajevo, kaže kako im se često javljaju takvi građani i pitaju – da li se ponovo trebaju registrirati na aplikaciji.

- Odgovor je – ne! Što se tiče ponovnog pozivanja takvih osoba na imunizaciju, kada Zavod dobije instrukcije od Ministarstva zdravstva KS i koordinacionog odbora za vakcinaciju, mi ćemo ih pozvati – naveo je Ljubović.