Tako se nacionalna poreska agencija uključila u nacionalno takmičenje kako bi osmislila ideje da preokrene aktuelni trend, piše BBC.

Kampanjom "Sake Viva!" nadaju se da će smisliti plan da piće učine privlačnijim i da se podstakne ekonomija.

Takmičenje traži od osoba starih između 20 i 39 godina da podijele svoje poslovne ideje kako bi pokrenuli potražnju među svojim vršnjacima, bilo da se radi o japanskom sakeu, šochuu, viskiju, pivu ili vinu.

Grupa koja vodi konkurs za poresku upravu kaže da su nove navike, koje su djelimično formirane tokom pandemije covid-19, i starenje stanovništva doveli do pada prodaje alkohola.

Želi se da takmičari osmisle promocije, brendiranje, pa čak i najsavremenije planove koji uključuju umjetnu inteligenciju.

Japanski mediji kažu da su reakcije ile različite, uz neke kritike na račun nastojanja da se promovira nezdrava navika. Ali drugi su objavili neobične ideje na internetu - poput poznatih glumica koje "nastupaju" kao hostese virtuelne stvarnosti u digitalnim klubovima.

Takmičari imaju rok do kraja septembra da iznesu svoje ideje. Najbolji planovi će zatim biti razvijeni uz pomoć stručnjaka prije nego što konačni prijedlozi budu predstavljeni u novembru.

Na web stranici kampanje navodi se da se japansko tržište alkohola smanjuje. Nedavni podaci porezne agencije pokazuju da su ljudi pili manje u 2020. nego 1995. godine, a brojke su pale sa 100 litara godišnje na 75 litara.

Prihodi od poreza na alkohol također su se smanjivali tokom godina.