Stanovnici Kantona Sarajevo nezadovoljni su uslugama ovog javnog prijevoznika, a posebno zbog činjenice da autobusi, tramvaji i trolejbusi ne voze poslije 22.30 sati, tako da se mnogi radnici koji rade do 22 sata moraju snalaziti za prijevoz kućama.
- U toku je prijem neophodnog broja vozača. Svaki dan se očekuje bolja situacija. I dalje ćemo se angažirati maksimalno i nadamo se da će od naredne sedmice početi normalno odvijanje gradskog saobraćaja, kao i prije mjera koje su poduzete protiv pandemije koronavirusa. Nemojte mi tražiti tačan datum, da ne bi bilo da nisam ispunio obećanje – kaže vršilac dužnosti direktora GRAS-a Jakub Kubur.
Kontaktirali smo i Senada Mujagića, šefa autobuskog saobraćaja GRAS-a, koji nam je pojasnio situaciju oko vozača.
- Zbog nedostatka vozača autobusa, tramvaja i trolejbusa morali smo reducirati redove vožnje. Jednostavno, nemamo dovoljan broj vozača da bismo imali normalno odvijanje gradskog saobraćaja. Okončane su konkursne procedure i uskoro ćemo na raspolaganju imati 44 vozača za koje je Vlada Kantona Sarajevo dala saglasnost da im se produže ugovori na tri mjeseca. Još 18 vozača čeka rješenje svog statusa i oni stiču uvjete da dobiju ugovore na neodređeno vrijeme. GRAS bi uskoro trebao dobiti još 28 vozača tramvaja i četiri vozača trolejbusa i nakon toga trebali bismo imati normalan red vožnje – pojašnjava Mujagić koji dodaje da vozači prikupljaju ljekarska uvjerenja i ostalu dokumentaciju da bi ponovo mogli početi voziti.