- Projekat dionice Zenica Sjever – Zenica Jug bio je do sada najzahtjevniji projekat izgradnje autoceste na Koridoru Vc, uzimajući u obzir klizišta i izuzetno kompleksne geo-morfološke karakteristike tla. U realizaciji projekta učestvovali su eminentni domaći i međunarodni eksperti, kao i inženjeri JP Autocesta FBiH, kako bi se pronašla optimalna trajna geo-tehnička rješenja za izgradnju dionice u datim okolnostima. U tom procesu, domaće i strane firme koje su izvodile radove, pokazale su izuzetnu tehničku i profesionalnu sposobnost uz primjenu najsavremenije opreme, tehnoloških procesa i signurnosnih standarda. U spomenutim okolnostima, uspješan završetak izgradnje ove dionice autoceste, predstavlja ogroman građevinski poduhvat - naveli su iz Autocesta FBiH.

Međutim, dodaju kako im je jasno da se u današnjem političkom ambijentu svaka uspješna priča pokušava pretvoriti u svoju suprotnost.

- JP Autoceste FBiH je dobilo od nadzornog inženjera potvrdu o preuzimanju radova na ovoj dionici u kojoj se navodi da je izvođač izvršio radove u skladu sa ugovorom, osim nekih manjih nedovršenih radova i nedostataka koji ni na koji način ne utiču na korištenje autoceste u svrhu za koju je ista namjenjena. Ugovor za izgradnju ove dionice, pored izgradnje autoceste na Koridoru Vc, podrazumijeva uređenje pristupnih saobraćajnica, lokalnih cesta, uključujući i most preko rijeke Bosne koji povezuje Grad Zenicu sa glavnom gradskom magistralom uz pripadajući kružni tok, te se na tim pozicijama trenutno izvode radovi - ističu.

Napominju da potvrda nadzornog inženjera, prema FIDIC Uslovima ugovaranja predstavlja uslov za početak eksploatacije autoceste. Isti uslovi ugovora, kako dodaju iz Autocesta FBiH, također predviđaju i period u kojem se vrši monitoring svih parametara i opreme autoceste te otklanjaju eventualni nedostaci o trošku izvođača radova.   

- Nakon što je dionica autoceste Zenica sjever – Zenica jug puštena u promet, uočeni su određeni nedostaci na dilatacijama na mostu Klopče (jedan od sedam mostova na ovoj dionici) te je ona zatvorena za saobraćaj. JP Autoceste naložilo je otklanjanje nedostataka i dodatna testiranja opreme, zajedno sa nadzornim inženjerom, nakon čega je potvrđena ispravnost ugrađene opreme - navode u saopćenju i dodaju:  

"Nakon što smo iz medija saznali da, navodno, trebamo dobiti rješenje Federalne uprave za inspekcijske poslove o zabrani korištenja predmetne dionice, odlučili smo sačekati sa njenim puštanjem u promet. Po eventalnom dobijanju spomenutog rješenja, JP Autoceste će zauzeti stav o tome".