Boris Pašalić, ministar poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede, rekao je da je platfoma razvijena unutar ministarstva uz podršku projekta "IFAD".

- Platforma je usmjerena ka boljem povezivanju naših poljoprivrednih proizvođača i potrošača - kazao je Pašalić.

Naglasio je da je platforma u funkciji s nekoliko stotina poljoprivrednih proizvođača, ali da se očekuje registracija većeg broja proizvođača nakon planiranih promocija. Proizvođači poljoprivrednih proizvoda mogu se na platformi predstaviti besplatno i uspostaviti direktan kontakt s kupcima, a planirano je da u drugoj fazi bude omogućena i online kupovina poljoprivrednih proizvoda.

- Želimo da poboljšamo prodaju naših domaćih poljoprivrednih proizvoda, jer je apsurd da i dalje uvozimo jako mnogo hranu, a s druge strane imamo poljoprivredne proizvođače, dovoljno resursa da proizvedemo svoju hranu - kazao je Pašalić.

Kazao je i da je ovaj način prodaje rješenje za prodaju poljoprivrednih proizvoda za situacije kakva je zabilježena u vezi s epidemijom koronavirusa kada proizvođači nisu mogli dovoziti svoje proizvode na pijace. Dragan Vučković, menadžer projekta razvoja konkurentnosti u ruralnim područjima, naglasio je da se očekuje da će proizvođači moći ostvariti bolju cijenu, jer će prodaju obavljati bez posrednika u direktnom kontaktu s kupcima.

Objasnio je da je platforma jednostavna za korištenje, da proizvođači objave svoje podatke, a da svaki kupac može izbrati proizvođača i proizvode u regiji za koju je zainteresovan.

- Masa proizvoda ovim putem nije u mogućnosti da se prodaje online obzirom na rok trajanja s obrizom da se radi o svježim, živim proizvodima tako da na ovaj način pokušavamo da prezentujemo proizvođače i približimo ih kupcima - kazao je Vučković i dodao da je nakon uspostavljanje online prodaje planiran razvoj regionalnog pristupa.

Danijela Salatić, menadžer poljoprivrednog klastera "Stara Hercegovina", pozvala je sve kupce da kupuju domaće, navodeći izuzetno značajnu besplatnu mogućnost promocije proizvoda. Draško Bašić, poljoprivredni proizvođač iz Kadinjana kod Banje Luke, koji se bavi proizvodnjom paprika i paradajza, rekao je da korononavirus i aktuelno vrijeme dovelo do toga da se moraju tražiti novi načini prodaje.

- Moramo ići i u korak s vremenom, to nije platfoma za lokal, već možda i za strane investitore - kazao je on.