open-navfaktor-logo
search
Radionica
Inovacije: Poljoprivredni proizvođači idu na društvene mreže
Poljoprivredni proizvođači su zainteresirani za promociju putem društvenih medija, koriste Viber, Facebook i druge aplikacije, što im često osigurava pristup redovnim kupcima
12.11.2018. u 21:30
get url
text

USAID/Sweden FARMA II Projekt nastavlja s aktivnostima osnaživanja poljoprivrednih proizvođača širom Bosne i Hercegovine na polju marketinga, brendiranja i izrade savremenih grafičkih rješenja, a nakon Banje Luke i Sarajeva, u Mostaru je održana još jedna radionica iz grafičkog dizajna.

- Radionice se fokusiraju na način rješavanja najčešćih problema i izazova u marketingu malih biznisa. Također, obuhvatili smo uvodne lekcije iz grafičkog dizajna, razvoj logotipa, te pitanje pakovanja proizvoda na našem tržištu. Poljoprivredni proizvođači su zainteresirani za promociju putem društvenih medija, koriste Viber, Facebook i druge aplikacije, što im često osigurava pristup redovnim kupcima, ali i otkrivanju novih tržišta. Brojni su primjeri kako novi mediji olakšavaju pronalazak tržišta. Razina korištenja ovisi od proizvođača te je zbog toga važno da ovakve radionice otvaraju vidike i po ovom pitanju - poručuju iz USAID/Sweden FARMA II Projekta.

Nakon Mostara, Banje Luke i Sarajeva, primjetno je da postoje izazovi i kada je u pitanju potencijalna suradnja s vanjskim dizajnerima, a isto tako je važno da proizvođači prate određene smjernice onda kada zbog resursa moraju da se oslone isključivo na rad svojih timova na ovom polju.

Oni žele izvući maksimalnu vrijednost iz uloženih sredstava te je zbog toga izuzetno bitno podvući rezultate i razlike u prometu između onih koji ulažu u brend, marketing i dizajn, te onih koji izbjegavaju razvoj u ovoj oblasti.

Poljoprivredni proizvođači su spremni za nove medije i inovacije u marketingu, samo im je potrebno ohrabrenja, dobra edukacija i praksa, zaključuju iz USAID/Sweden FARMA II Projekta.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.