Da li to znači da bi se moglo početi sa izgradnjom Prve transverzale od ulice Halida Kajtaza do ulice Braće Begić, s obzirom na to da se na spomenutoj trasi nalazi još nekoliko objekata koji moraju biti srušeni kako bi se stvorili uvjeti za početak izgradnje. Međutim, najveći problem je rušenje tržnog cetra Penny koji se nalazi na trasi Prve transverzale.

- Da budem brutalno precizan, Kanton Sarajevo i Direkcija za puteve Kantona Sarajevo i Zavod za izgradnju Kantona Sarajevo kao institucije koja predstavlja Kanton Sarajevo u poslovima eksproprijacije još nisu od općine Centar dobili osnovne informacije. Da pojasnim ovaj komplikovan proces, mi od Općine prvo moramo dobiti pravosnažnu parcelaciju na osnovu kojih bismo u skladu sa zakonom mogli pokrenuti proces eksproprijacije lokaliteta na kojem se nalazi Penny. Čim to rješenje o parcelaciji dobijemo od Općine Centar, mi istog dana ulazimo u proces. Dalje ćemo sve građane eventualno vrlo transparentno informirati šta su činjenice i šta su fakti u vezi s tim lokalitetom. Mislim da ovaj proces treba otvoriti, on mora biti transparentan jer je, nažalost, vrlo lako manipulirati građane poluinformacijama koje mediji dijele ni sami ne shvatajući složenost i obim administracije u vezi s ovim predmetom. Na izgradnji Prve transverzale učestvuje dvadesetak institucija od kojih su sudovi i općine najbitniji - kazao je za Faktor Mirza Hulusić, direktor Zavoda za izgradnju Kantona Sarajevo.

Hulusić dodaje da je uradio sav posao koji je do sada bio moguć u okviru zakona na rješavanju imovinsko-pravnih pitanja projektnih rješenja i svih dozvola te tako omogućio Direkciji za puteve Kantoana Sarajevo da uđe u proces rušenja objekata i izgradnje saobraćajnice.

- Kao rezultat toga Kanton Sarajevo čeka ratifikaciju od Vijeća ministara BiH da bi mogao ući u izgradnju dionice u vrijednosti od 54 miliona maraka sa izgradnjom tunela Kobilja Glava i Direkcija za puteve već izvodi građeviske radove na Prvoj transverzali na dionici trase kod sarajevskog naselja Bare-Šip. Sada se na dijelu trase kod Željezničke stanice mogu početi radovi na izgradnji kružnog toka i dijela saobraćajnice, a za to je nadležna Direkcija za puteve Kantona Sarajevo s obzirom na to da izgradnja nije nadležnost Zavoda - pojašnjava Hulusić.

U javnosti se kritikuje i Zavod za izgradnju KS da snosi krivicu za odugovlačenje početka radova na Prvoj transverzali, na šta je Hulusić odgovorio:

- To su neutemeljene i maliciozne spekulacije da lično pravim neke smicalice da bih usporio ovaj projekt. Javnost treba da zna da zakoni i zakonske procedure naše države važe jednako za sve građane. Dok je ova trenutna ekipa stručnih osoba sa mnom na čelu Zavoda, zakoni će jednako važiti za sve, to vam garantujem – zaključio je Hulusić.