open-navfaktor-logo
search
Obmana javnosti
Greške, propusti i nerad SBB-a koje Radončić fakturiše drugima
Kada su zasluge aktuelne vlasti u pitanju, makar one pripadale zvaničnicima drugih stranaka, šef SBB-a Fahrudin Radončić se ne libi prisvojiti ih, baš kao što se ne libi svoj i nerad svojih stranačkih pulena pripisati drugima.
28.08.2018. u 16:32
get url
text
Fahrudin Radončić
Fahrudin Radončić

Fahrudinu Radončiću i njegovom SBB-u nikako ne polazi za rukom vođenje, kako su je najavili, "programske kampanje". Čim napusti okvire uobičajenog kritičkog odnosa naspram SDA, na kojem bazira svoje političko djelovanje, Radončić udari glavom u zid sazidan od izostanka vlastitih ideja i projekata.

Tu činjenicu u posljednje vrijeme u SBB-u nastoje premostiti prisvajanjem zasluga za tuđe ideje i projekte, kakav je izgradnja toplovoda od Kaknja do Sarajeva. Ne samo da su više decenija staru ideju predstavili kao svoju, već su otišli i korak dalje te su prisvojili i prve korake na njenoj revitalizaciji i realizaciji. Nakon što je taj jalovi pokušaj u javnosti dočekan sa podsmijehom, Radončić se vratio u svoje prirodne okvire beskrupulozne diskreditacije političkih protivnika.

VEZANI TEKST - Radončić tuđu ideju o toplovodu "podvalio" kao svoju

- Tačno je da se radi o višedecenijskom projektu, čiju važnost nije htjela da prepozna višedecenijska vlast Bakira i Sebije Izetbegović. Najbolji dokaz toga je da trasa toplovoda namjerno nije ugrađena u infrastrukturu autoputa Kakanj-Sarajevo, koji je radio turski Cengiz – saopćeno je iz SBB-a.

U nedostatku argumenata kojima bi prikrio pokušaj obmane javnosti, Radončić se poslužio besmislenom konstrukcijom o ulozi SDA u "namjernom neugrađivanju trase toplovoda" i to u vrijeme dok su JP Autoceste FBiH upravljali kadrovi SDP-a. U Radončićevoj glavi je sjajno izgledalo i krunisanje te teze opaskom o turskom Cengizu kao izvođaču radova, iako ta kompanija uopće nije učestvovala u izgradnji autoputa od Sarajeva do Kaknja.

U praksi marginalne zasluge u dosadašnjim aktivnostima na izgradnji toplovoda Radončić je pretočio u ključnu ulogu njegovog direktora Fonda za zaštitu okoliša FBiH Fuada Čibukčića, čime su, dodao je, "stvoreni uvjeti za prestanak višedecenijskog trovanja Sarajeva". Da se u stvarnosti njegov direktor zaista bavio stvaranjem uvjeta za prestanak trovanja građana FBiH, a ne preusmjeravanjem novca Fonda u džepove privatnih kompanija SBB-ovih zvaničnika i šefa te stranke, možda građani Lukavca danas ne bi bili prinuđeni piti flaširanu vodu, a Sarajlije bi udisale čišći zrak.

VEZANI TEKST - Ekološka katastrofa nije u Čibukčićevoj nadležnosti, ali jesu besmisleni projekti "jačanja svijesti"

Iako i žestoki protivnici razvoja namjenske industrije u FBiH angažman u tom sektoru pripisuju SDA, Radončić je u njenom "impresivnom razvoju" za potrebe predizborne kampanje prepoznao ključnu ulogu svog ministra u Vladi FBiH.

Kada su zasluge aktuelne vlasti u pitanju, makar one pripadale zvaničnicima drugih stranaka, Radončić se ne libi prisvojiti ih, baš kao što se ne libi svoj i nerad svojih stranačkih pulena pripisati drugima.

Za zastoj u gradnji cestovne infrastrukture krivi su svi, osim SBB-ovih kadrova raspoređenih po ključnim pozicijama u tom resoru, od državnog ministra komunikacija i prometa Ismira Juske, poznatijeg kao "Koridor ve-ce", do direktora javnog preduzeća zaduženog za gradnju autocesta.

Za probleme penzionerske populacije krivi su svi, osim SBB-ovog resornog ministra Veska Drljače. To je isti onaj ministar koji je ranije tražio da se penzije smanje, ali Federalna vlada na čelu sa Fadilom Novalićem na to nije pristala.

Za nedavno divljanje cijena goriva krivi su svi, osim SBB-ovog ministra trgovine Zlatana Vujanovića, kojem je to u opisu radnog mjesta. Sjetio se da nešto treba činiti tek pod pritiskom javnosti i medija.

Za ekološku katastrofu u Lukavcu krivi su svi, osim SBB-ove ministrice okoliša i turizma Edite Đapo i direktora Fonda za zaštitu okoliša FBiH Fuada Čibukčića.

Za potpisivanje saglasnosti za učešće dijela Oružanih snaga BiH u obilježavanju neustavnog "dana RS-a" kriv je Sead Jusić, ali je on iznenada evoluirao od SBB-ovog zamjenika ministra odbrane u "problem Denisa Zvizdića".

Za probleme Javnog RTV sistema ili neuvođenje 4G mreže krivi su svi, osim SBB-ovog ministra komunikacija i prometa Ismira Juske.

Za početak gradnje Pelješkog mosta krivi su Bakir Izetbegović i SDA, ali nije SBB-ov državni zastupnik Damir Arnaut koji je u hrvatskim medijima pravdao njegovu gradnju, ili SBB-ov ministar komunikacija i prometa Ismir Jusko koji je aktivnosti u borbi za prava BiH "prestao pratiti" 2006. godine.

Za probleme u zdravstvenom sektoru Kantona Sarajevo krivi su svi, osim SBB-ove ministrice zdravstva Zilhe Ademaj.

Za sigurnosnu situaciju u Kantonu Sarajevo krivi su svi, osim specijalnog dopisnika Dnevnog avaza iz MUP-a Kantona Sarajevo, SBB-ovog ministra Vedrana Mulabdića.

Za nabrajanje svih primjera nerada, propusta i grešaka SBB-ovih kadrova, koje ta stranka rutinski prebacuje na druge, potrebno je mnogo više vremena i prostora, ali su i navedeni primjeri dovoljno indikativni kada je politika te stranke u pitanju.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.