open-navfaktor-logo
search
Uzimaju neplaćeno
GRAS ostaje i bez vozača, zbog plaća i neizvjesnosti u firmi odlaze u EU
Već mjesecima GRAS ima probleme sa nedostatkom vozila, a prema posljednjim informacijama iz ove kantonalne javne firme, novi problem za menadžment mogao bi biti nedostatak vozača.
14.10.2021. u 22:24
get url
text

Naime, ukoliko bi sve autobuske linije funkcionisale trenutno, GRAS-u bi nedostajalo više od 30 vozača.

Kako Faktor saznaje, nisu produženi ugovori za 10 vozača autobusa, za tri vozača trolejbusa, te šest mehaničara. Još veći problem predstavlja činjenica da u Evropskoj uniji nedostaje veliki broj vozača, tako da zaposlenici GRAS-a masovno predaju zahtjeve i uzimaju godinu neplaćenog.

Na taj način oni čuvaju svoja radna mjesta i ako ne budu zadovoljni uvjetima izvan BiH, bez problema se mogu vratiti u GRAS. Početna plaća vozačima u EU je oko 2.500 eura, tako da će se samo rijetki vratiti u GRAS.

Kada se još tome doda neizvjesna situacija u GRAS-u koja traje već godinama, te da se sve češće spominje stečaj ovog javnog prijevoznika, onda su šanse za povratak vozača još manje.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.