Mnoge linije u glavnom gradu Bosne i Hercegovine su ukinute, a preskakanja reda vožnje su svakodnevna pojava. Kada će u Sarajevo stići novi autobusi, koje je obećao i premijer Edin Forto i zamjeniti stare, to je velika nepoznanica.

- Rekli smo da nema više ništa polovno. Kupujemo sve novo, trolejbuse i tramvaje. Moramo se početi ponašati kao grad koji živi normalan život u evropskoj državi. Da kao građani počnemo zahtijevati normalne stvari. Kad čujem da neko traži još polovnih autobusa, hoće nešto da mi bude. Ja kada čujem da je neko išao u Istanbul po još polovnih autobusa, hoće nešto da mi bude. Kakvih polovnih autobusa? Mislim da ko se god bavi strukom prijevoza, zna da kada kupite nešto što je staro to je skuplje za održavati nego da kupite novo. To svi znaju. Zašto ti ljudi daju te buseve besplatno? Zato što im ne trebaju jer su preskupi kada su stari. Zato kada smo došli kao Vlada, odmah smo gospodin Šteta i ja rekli nema više polovnog, sve ćemo novo kupovati – rekao je Forto prilikom gostovanja na TVSA 8. aprila.

Dok čekamo nove autobuse koje je obećao premijer, GRAS je raspisao tendere za kupovinu polovnih na Javnim nabavkama Bosne i Hercegovine.

Doduše, njih ne kupuje Vlada KS, niti će biti u vlasništvu novog preduzeća koje tek treba da osnuje, tako da je očito da Forto i Šteta ne vode računa šta se radi u GRAS-u i da je stečaj, nažalost, sve izvjesnije rješenje za ovo javno gradsko preduzeće.