open-navfaktor-logo
search
Pomoć životinjama
Građani tvrde da se na dežurni telefon veterinarske stanice niko ne javlja, Mrkulić da se to ne smije dešavati
U vrijeme pandemije koronavirusa vetrinarske stanice u Kantonu Sarajevo rade uobičajeno, te svaka pomoć koju je eventualno potrebno ukazati kućnom ljubimcu i u ovim vanrednim uvjetimase pruža. Međutim, pojedini građani Sarajeva tvrde suprotno.
08.04.2020. u 17:35
get url
text

Kako nam je kazao Mustafa Mrkulić, direktor KJKP Veterinarska stanica Sarajevo, oni su "ozbiljna firma te rade i u ovakvim uslovima”.

- Na području Kantona Sarajevo ima 18 veterinarskih stanica i mi smo jedna od njih. Mi imamo šest poslovnih jedinica na terenu i dežurne brojeve telefona na koje se vlasnici kućnih ljubimaca mogu javiti I zatražiti pomoć – kazao je Mrkulić.

Povod našeg razgovora sa direktorom Veterinarske stanice Sarajevo je par upita čitatelja koje smo dobili posljednjih dana, a tiču se rada dežurnih veterinarskih stanica u noćnim satima. Kako nam je ispričala jedna čitateljka, ona je prošle sedmice imala problem sa mačkom, ali u večernjim satima nije mogla dobiti veterinara na broj mobitela koji je naveden kao dežurni kontakt.

- Mačku smo tokom dana dali tableticu za čišćenje od parazita. Oko pola tri ujutro je imao reakciju. Počeo je dezorijentisano trčati po kući, kapala mu je voda iz usta. On je ranije znao da povraća kada mu damo tableticu, ali mu nikad iz usta nisu curili voda i pjena. Zato smo se prepali i krenuli smo da zovemo ambulante koje su navedene kao dežurne. Zvali smo ambulantu na Stupu i jednu u RS-u, ali se niko nije javljao – kazala nam je zabrinuta Sarajka.

Sreća je, dodala je, da mačak nije imao ozbiljnijih problema jer ne zna šta bi se desilo da je situacija bila hitnija.

- Malo je strašno kada se nemaš kome obratiti u takvim situacijama. Na svu sreću, mačak je ujutro bio dobro, ali u trenucima kada se to počelo dešavati, zaista smo se prepali, a niko nije odgovarao na naše pozive – istakla je.

Prema riječima Mrkulića, u noćnim satima rade "najozbiljniji ljudi, profesionalci i najstariji radnici".

- Zaista ne znam zašto se niko nije javljao na dežurni telefon i to ću svakako provjeriti. Dešavalo se da rukovodioci sebi skrate radno vrijeme u ambulanti i dok to dođe do mene, prođe dan. Ovakve situacije se ne smiju dešavati. Bez obzira na novonastale okolnosti, ljudi kada pozovu veterinarsku stanicu, moraju dobiti uslugu – zaključio je.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.