Usluge se isporučuju preduzeću koje je tek u razvoju i očito će trebati nekoliko godina da se ponovno vrati iznos na uloženi kapital.
Konkurenciju na tržištu zaoštrio je španski GlovoApp koji je došao na tržište preuzimajući domaći brend Donesi i ova kompanija nadmeće se sa domaćom Korpom kao glavni takmac na tržištu.
GlovoApp doo Sarajevo je u prošloj godini imao ukupan prihod od 1,15 miliona KM, ali su rashodi iznosili 3,12 miliona KM, pa je kompanija napravila gubitak od 1,97 miliona KM.
Glovo je u fazi razvoja i investiranja, te ima dugoročne obaveze u iznosu od 1,63 miliona KM i kratkoročne obaveze od 1,66 miliona KM. Na kraju prošle godine imao je 16 zaposlenika.
Njegov najveći konkurent, domaća firma Korpa doo imala je u 2021. godini prihode od 3,93 miliona KM, te rashode od 4,39 miliona KM, zabilježivši gubitak od – 455.260 KM. Kompanija je na kraju prošle godine zapošljavala devet radnika.
Konkurentska borba ove dvije platforme za dostavu bit će očito žestoka, a već se mogla osjetiti i po tome što je domaći brend Korpa napravio strateško partnerstvo s firmom Dostava Ceger doo Sarajevo želeći tako da ojača pozicije nasuprot globalnom igraču kakav je Glovo, prenosi In Store.ba.
U borbu za klijente nedavno je uključena i ZAPP dostava iz Mostara, koja se također ubrzano širi, što konkurenciju u ovom području čini zanimljivijom.
Ceger je bio manja firma koja je u 2021. godini imala poslovne prihode nešto veće od 70 hiljada KM, a zabilježila je neto gubitak od 148.887 KM. Na približno istom nivou kretao se gubitak u 2020. godini. Kompanija je na kraju 2021. godine imala tri zaposlena.
Biznis sa dostavom hrane će se, sasvim sigurno, dalje razvijati, a firma će nastojati pridobiti kupce novim ulaganjima, širenjem mreže, inovacijama i unapređenjem usluga.