Od reklame na dresu najviše zarađuje Real Madrid, a kompanija Emirates Kraljevima godišnje isplati 82,5 miliona dolara. Ovaj ugovor će isteći nakon sljedeće sezone.

Skoro 20 miliona dolara manje od Real Manchester Unitedu donosi ugovor s TeamViewerom (64,9 miliona dolara), no za razliku od španskog velikana ugovor koji je potpisao engleski tim vrijedi do 2026. godine.

Od sponzorskog ugovora sa kompanijom Rakuten Barcelona na godišnjem nivou zarađuje tek 100 hiljada dolara manje od Uniteda (64,8 miliona eura).

Deset najunosnijih sponzorskih ugovora u svijetu fudbala:
Real Madrid / Emirates - 82,5 miliona, traje do 2022. godine
Manchester United / TeamViewer - 64,9 miliona, traje do 2026. godine
Barcelona / Rakuten - 64,8 miliona, traje do 2022. godine
PSG / Accor - 57 miliona, traje do 2022. godine
Arsenal / Emirates - 56 miliona, ističe 2024. godine
Liverpool / Standard Chartered - 55,3 miliona, traje do 2023. godine
Chelsea / Three - 55,2 miliona, traje do 2024. godine
Juventus / Jeep - 53,1 milion, traje do 2023. godine
Tottenham / AIA - 50 miliona, traje do 2027. godine
Bayern / Deutsche Telekom - 35,4 miliona, traje do 2023. godine.