U FIPA-i su naglasili su da su u protekloj godini imali 13 objava na društvenoj mreži Facebook, prenosi capital.ba.

- Statistika Facebook stranica na kraju 2020. godine pokazuje da stranica ima 6,228 likeova tj. korisnika Facebook-a kojima se stranica sviđa i koji redovno prate njene sadržaje. Na osnovu utisaka korisnika i to njih 415, stranica Invest in Bosnia and Herzegovina je dobila ocjenu 4,6 od ukupno 5 poena. Pored toga na sva pitanja i upite koji su stigli putem Facebooka je odgovoreno. Svakodnevno se pripremaju podaci o objavljenim oglasima o prodaji imovine u Bosni i Hercegovini i postavljaju na web stranicu. U izvještajnoj godini pripremljeno je i objavljeno ukupno 124 oglasa - pohvalili su se u Agenciji.

Uprkos objavama na društvenoj mreži, efekta nije bilo.

- Priliv stranih direktnih investicija u zemlju je gotovo zaustavljen. FIPA je zabilježila značajan pad upita i kontakata sa potencijalnim stranim investitorima. Strani investitori koji su već prisutni u zemlji stavili su svoje planove širenja na čekanje - istakli su u izvještaju.