faktor
search
search
search
Domaća produkcija

Film "Švedsko srce moje majke" prikazan na 69. Pulskom filmskom festivalu

U programu manjinskih koprodukcija 69. Pulskog filmskog festivala predstavljen je film "Švedsko srce moje majke", rediteljsko ostvarenje Adisa Bakrača, nastalo na osnovu scenarija književnika Zilhada Ključanina.

Objavljeno: 21.07.2022. u 10:48
get url
text

Nakon uspješnog predstavljanja filma na Filmskom festivalu u Atini (Panorama od European Cinema), publika je u sklopu Pulskog festivala imala priliku vidjeti ovaj film koji je ujedno i njegova hrvatska premijera.

- Ovaj film je priča o bespoštednoj majčinskoj ljubavi i prijateljstvu koje prevazilazi jezičke i kulturološke barijere i to je pulska publika odlično prepoznala. Nakon filmova "Ostavljeni", reditelja Adisa Bakrača i "Hiljadarka" reditelja Nenada Đurića, ovo je treći film kojim se posljednjih godina produkcija Heft predstavlja na Pulskom festivalu. Izuzetna čast za svakog filmskog producenta i autora je biti dio Pulskog festivala, jednog od najstarijih i najznačajnijih filmskih festivala u ovom dijelu Evrope - kazao je producent Almir Šahinović.

Radnja filma "Švedsko srce moje majke" započinje u ljeto 1993. godine kada grupa bosanskih izbjeglica, zbog ratnih dešavanja u Bosni, izbjegne u Švedsku. Švedski Crveni krst izbjeglice smiješta u paviljon za migrante. Među njima je i sredovječni bračni par Derviša i Adem. Derviša u paviljonu upoznaje šveđanku Ingrid i uprkos jezičkoj barijeri, njih dvije postaju dobre prijateljice. Derviša saznaje da je Ingrid teško bolesna. U međuvremenu završava rat u Bosni, a Derviša kreće u potragu za svojim nestalim sinom pri tom skupljajući ljekovite trave za svoju najbolju prijateljicu…

Glavne uloge u filmu ostvarili su: Faketa Salihbegović Avdagić, Nermin Omić, Irina Dobnik i Armin Omerović.

Film je podržan od Fondacije za kinematografiju Sarajevo, a nastao kao koprodukcija između Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Francuske. Glavna produkcija je HEFT iz Sarajeva koja je film realizovala u saradnji sa Federalnom televizijom, a koproducenti su Euro film iz Zagreba i Dari film iz Pariza.