Švedski brend

Faktor na VIP otvorenju u Banjoj Luci: Odaberite svoj stil u prvom H&M-u u BiH

Objavljeno: 20.03.2019. u 20:32 Autor: E. F.

Vodeći ljudi ove kompanije kazali su večeras kako će se građani uvjeriti da se isplatilo dugo čekati na H&M

Popularna švedska internacionalna kompanija za prodaju odjeće H&M, poznata po svojoj modi i kvaliteti ali i povoljnoj cijeni, večeras je VIP eventu po prvi put otvorila vrata građanima BIH i to u Delta Planet tržnom centru u Banjoj Luci.

Večerašnjem događaju prisustvovao je veliki broj zvanica i medija koji su prvi imali priliku kupovati u ovoj popularnoj trgovini.

Vodeći ljudi ove kompanije kazali su večeras kako će se građani uvjeriti da se isplatilo dugo čekati na H&M.

- Relativno dugo smo čekali, a i bolje je čekati da bi stiglo kvalitetno. Sama činjenica da je H&M ovdje govori da BiH ima potencijal i buduće potrošače. Naša poslovna ideja je da nudimo modu i kvalitet po povoljnoj cijeni na održiv način. Održivost je važan element našeg poslovanja i to će potrošači imati priliku da vide kroz razne akcije - kazao je za Faktor Danilo Drobnjak, direktor za marketing i komunikacije regionalnog H&M -a za Zapadni Balkan.

On je dodao da bi prodavnice H&M-a ubrzo mogle da se otvore i udrugim gradovima BiH.

- Mi kada smo došli na neko novo tržište nismo se zadržali na jednom gradu i već radimo na istraživanju raznih mogućnosti i nadamo se da ćemo uskoro imati vijesti kojima ćemo obradovati ljubitelje mode i u drugim gradovima - kazao je on.

Večeras su zvanice H&M-a počašćene šampanjcem i nevjerovatnom zabavom koju su priredile Emina Jahović i Nataša Bekvalac.

Banjalučani, ali svi drugi građani, već dutra ćr moći kupovati u H&M-u, a organizatori su pripremili i iznenađenje za kupce. Prodavnica će se otvoroti u 16 sati, a prvi kupac na kasi će dobiti bon od 200 KM, drugi u vrijednosti od 150 KM, a treći koji stigne ima kupon u vrijednosti od 100 KM.

Foto: Faktor

Kako je poznato, upotreba ekoloških materijala primarni je fokus H&M-a pri izradi kolekcije, a za realizaciju koriste su materijali kao što je organski uzgojen pamuk, biorazgradiva viskoza i reciklirani poliester. Cilj H&M-a je naglasiti razvoj i upotrebu ekoloških materijala s kojima se stvaraju novi modni trendovi, ali u isto vrijeme vodi se računa o ekološkoj osviještenosti.

Inače, H&M grupa osvaja srca ljubitelja mode širom svijeta i prešla je velik put otkad je prva Hennes prodavnica otvorena u švedskom gradu Västerås, 1947 godine. Uz H&M, grupa uključuje brendove COS, Monki, Weekday, Cheap Monday, & Other Stories, H&M HOME i ARKET, kao i Afound. H&M grupacija online posluje na 47 tržišta, a posjeduje više od 4.900 prodavnica na 71 tržištu, uključujući franšizno tržište. U 2018. godini prodaja je iznosila 210 milijardi švedskih kruna. Broj trenutno zaposlenih iznosi više od 171.000.

Kako smo spomenuli, H&M se otvorio u Delta Planetu, najvećem tržnom centaru u BiH, koji se prostire na više od 60.000 kvadratnih metara.

Pored velikog broja novih trgovinskih radnji, šoping centar ima i kino na 1.500 metara kvadratnih sa šest sala i najmodernijom tehnologijom, kao i supermarket, dio s restoranima i oko 1.000 parking mjesta. Investicija vrijedna 70 miliona eura donijela je posao za 2.500 ljudi.

Izvor:   Faktor

Faktor pratite putem aplikacija za Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook i Twitter. Zabranjeno je prenošenje sadržaja bez odobrenja redakcije. Kontaktirajte nas na [email protected]

Vezani članci

Iz kategorije