Eurowings je prekinuo prodaju karata između ova dva grada. Letovi su trebali biti nastavljeni 30. juna i odvijati se dva puta sedmično do kraja avgusta, prenosi specijalizirani portal Ex-Yu Aviation.

Eurowings je ranije održavao subvencionirane sezonske linije od Stuttgarte i Dusseldorfa do Mostara, međutim, obje su bile neuspješne, a aerodrom je za njihov neuspjeh navodi visoke cijene.

Mostar je posljednji put imao redovne komercijalne letove u martu 2020. godine, kada je Croatia Airlines obnovila letove za Zagreb, koja također nije uspjela generirati dovoljnu potražnju i prekinuti su od početka pandemije COVID-19.

Aerodrom Mostar je proteklih godina pokušavao da privuče putnike i teško je pogođen pandemijom koronavirusa. Njegov glavni izvor prometa koje služe vjerskim hodočasnicima, gotovo su nestale.

Međutim, od septembra prošle godine na aerodromu se postepeno obnavlja čarter saobraćaj. Sljedećeg mjeseca LOT Polish Airlines započinje redovne čarter letove iz Katovice za peti po veličini grada u Bosni i Hercegovini. Krajem jula, Electra Airways će započeti čarter usluge iz Catanie do Mostara, dok će Croatia Airlines početi s čarterima iz Palerme. Najvećim dijelom, čarter linije će se održati do početka septembra.

U 2020. godini aerodrom je opsluživao samo 1.374 putnika, dok su se brojke u 2021. godini jedva popravile s ukupno 1.942 putnika. Iako su poslovni rezultati razočaravajući, Aerodrom Mostar ove godine očekuje oživljavanje. U prvom kvartalu primio je 66 putnika.

Najprometnija godina mostarskog aerodroma do sada je bila 2013. godine kada je registrovano 75.244 putnika. Posljednjih mjeseci, lokalne vlasti pregovarale su s Wizz Airom i nadaju se da će ovaj niskotarifni avioprevoznik otpočeti s letovima iz ovog grada. Vlada Hercegovačko-neretvanskog kantona u BiH izrazila je spremnost da pruži finansijsku pomoć aviokompanijama koje opslužuju Mostar.