open-navfaktor-logo
search
Noviteti
Cijena prava sitnica: Na evropsko tržište stigli "maserati levante GTS" i "trofeo"
"Levante" nije jedinstven automobil u ovom smislu, ali sa impresivnim dizajnom ima zavidnu "ličnost", zbog čega Maserati vjeruje da cijena od 140.000 eura za "GTS", a 160.000 za "trofeo" nije pretjerana
15.07.2019. u 09:27
get url
text

Na evropsko tržište stigli "maserati levante GTS" (550 KS) i ""trofeo"" (590 KS). Oba modela pokreće 3,8-litarski V8, "GTS" razvija 550, a "trofeo" 590 KS, dok oba raspolažu sa po 730 Nm obrtnog momenta u vozilu težine 2.000 kg. Spomenuti V8 agregat je unaprijeđen u odnosu na dosadašnju verziju, dobio je nove ventile, klipove, klipnjače, turbine, vratilo i elektroniku.

"Levante" sa V8 je opremljen i vazdušnim vješanjem koje omogućava četiri nivoa visine automobila u modovima – off-road, standard, sport i racing. U posljednjem slučaju je moguća funkcija kontrole lansiranja koje omogućava ubrzanje 0-100 km/h ua 4 sekunde i maksimalnu brzinu do 300 km/h.

Corsa mod, dostupan u verziji "trofeo", između ostalog omogućava promjenu reakcije mjenjača i volana, koji postaju oštriji i brži, smanjujući vrijeme promjene brzine sa 230 na 150 milisekundi. Rezultat je automobil koji zna kako da se nosi sa svojom težinom čak i bez pogona na sva četiri točka, i koji može da pomogne vozaču poboljšanim upravljanjem, prediktivnim algoritmom koji može da kalibriše i podesi na osnovu dobijenih podataka određeni ugao rotacije i stepen ubrzanja.

"Levante" nije jedinstven automobil u ovom smislu, ali sa impresivnim dizajnom ima zavidnu "ličnost", zbog čega Maserati vjeruje da cijena od 140.000 eura za "GTS", a 160.000 za "trofeo" nije pretjerana.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.