open-navfaktor-logo
search
Autoceste FBiH
Cengiz nastavlja gradnju Koridora Vc: Pogledajte kako će izgledati dionica Medakovo - Ozimice
Napustivši praksu izgradnje kratkih dionica i ugovarajući poslove za funkcionalne dionice "od petlje do petlje", JP Autoceste FBiH početkom marta potpisale su najveći investicijski ugovor u posljednjih 30 godina u Bosni i Hercegovini.
18.04.2023. u 15:08
get url
text

VEZANI TEKST - JP Autoceste FBiH i kompanija Cengiz potpisali ugovor o izgradnji dionice autoceste na Koridoru Vc Medakovo - Ozimice

Radi se o dionici autoceste na Koridoru Vc Medakovo - Ozimice ukupne dužine 21,3 kilometar.

Ova dionica se radi na području tri općine Žepče, Maglaj i Tešanj i rok za izvođenje radova je 30 mjeseci.

Na dionici Medakovo - Ozimice gradit će se pored otvorene trase, jedna petlja, dva dvostrana odmorišta, osam mostova i vijadukti, dva nadvožnjaka, petnaest podvožnjaka i jedan tunel dužine 2.200 metara, a zajedno sa dionicom Putnikovo Brdo - Medakovo čija je izgradnja počela u novembru prošle godine, činit će funkcionalnu prometnu cjelinu.

Izgradnja dionice Medakovo - Ozimice finansira se sredstvima osiguranim u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Evropskom investicijskom bankom (EIB), te bespovratnim sredstvima Evropske unije koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).

Izvođač radova je Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S., a vrijednost ugovorenih radova iznosi 361.753.355 eura bez PDV-a. 

Javno preduzeće Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine i kompanija Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S potpisali su 9 marta u Mostaru ugovor o izvođenju radova na dionici autoceste na Koridoru Vc Medakovo - Ozimice, dužine 21,3 kilometar.

Ugovor su potpisali Elmedin Voloder, direktor JP Autoceste FBiH kao investitor i u ime izvođača radova Asim Cengiz, član Uprave Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S., te Denis Lasić, federalni ministar prometa i komunikacija i Evren Utku Gok, projekt menadžer turske kompanije. Evropska investicijska banka (EIB) dala je saglasnost na prijedlog odluke o odabiru izvođača radova. Kako su ranije saopćili iz JP Autoceste FBiH, kompanija Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S. izabrana je kao tehnički prihvatljiv i ekonomski najpovoljniji izvođač.

Radovi su u toku od petlje Zenica sjever do Žepča (20 km), kao i od entitetske crte prema Tešnju i od Tešnja do južnog dijela Maglaja (30 km).

Sredinom aprila pokrenuta je tenderska procedura za izgradnju posljednje dionice na sjeveru, od Maglaja do Žepča (12 km), pa će početkom jeseni kompletan ovaj dio Koridora biti u izgradnji.

Do polovine 2026. godine sjeverni dio Koridora, od Sarajeva do Save, trebao bi biti u potpunosti izgrađen.

2024 faktor. Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje bez dozvole izdavača.