Britanka sa hidžabom pomjera granice i reklamira poznati brand za kosu

objavljeno: 20.01.2018. u 10:54

Britanska modna blogerka Amena Khan pojavila se s hidžabom u reklamnoj kampanji za novi proizvod za kosu francuske kozmetičke kompanije L’Oreal.  

L’Oreal je u videu za novi proizvod za kosu, nazvan Elvive, okupio žene s različitim frizurama i tipovima kose. Između ostalih, tu se pojavljuje i Amena, piše Coolstyle.ba. 

Khan je inače ambasadorica L’Oreala, youtuberka, modna blogerica, suosnivačica kompanije Ardere Cosmetics, dizajnerica linije marama i uz sve to majka.

– Počela sam nositi maramu tek u dvadesetim godinama, ali i do tada nisam mnogo viđala žene s hidžabom u medijima ili na televiziji. Nekako je uvijek razlog za slavlje bilo tamno lice na televiziji. Kada pogledam novu L’Orealovu kampanju, dobijem osjećaj kako i ja pripadam društvu – kazala je Amena.

Brojne dame iz svijeta mode ohrabrile su Britanku da nastavi osnaživati žene, naročito one koje nose hidžab. L’Oreal se na ovaj način pridružio brendovima poput Nikea i CoverGirl koji sve češće prikazuju žene s hidžabom u svojim reklamnim kampanjama.