Već 14 godina 5. septembar obilježava se kao Dan BH Telecoma, a ovaj datum predstavlja i godišnjicu od telekomunikacijske blokade Bosne i Hercegovine i početak korištenja međunarodnog koda 387 koje je Međunarodna telekomunikacija unije dodijelila BiH, istaknuto je na današnjoj press konferenciji BH Telecoma.

Sedin Kahriman, v.d. generalnog direktora BH Telecoma, najavio je prezentaciju digitalne agende BH Telecoma kroz koju je predstavljena transformacija kompanije iz tradicionalnog CSP u Digital Service Providera.

- Ova transformacija predstavlja tehnološku i organizacijsku transformaciju informacionih tehnologija, te implementaciju savremenih tehnološki rješenja i promjenu razmišljanja u poslovanju. Pozivam postojeće i potencijalne partnere da zajedno sa BH Telecomom kreiraju nova ICT rješenja i usluge kako bi izgradili bolje digitalno društvo – kazao je Kahriman.

Direktor BH Telecoma najavio je značajno otvaranje prema start up sceni sa javnim pozivom od 100 hiljada maraka i uvjeren je da će BH Telecom tokom 2020. godine izgraditi BH Telecom start up platformu kao jednu tačku za nove poslovne inicijative.

Elvedin Kanafija, v. d. izvršnog direktora Izvršne direkcije za razvoj poslovanja, rekao je kako je 2019. godina bila ključna za razvoj poslovanja BH Telecoma.

- Uradili smo redizajn ponude usluga Moje TV kao jedne od najznačajnijih usluga i redizajn mobilnih paketa za postpaid korisnike. Ponudili smo i naše ekstra pakete koji su kreirani prema zahtjevima tržišta prilkom uvođenja 4G+tehnologije. Povećali smo atraktivnost ponude kroz plasiranje usluga Smart Home, Cloud i Biz Izbor. Povodom Dana BH Telecoma korisnicima Moje TV omogućili smo besplatno praćenje Sport Kluba kanala u promotivnom periodu – istaknuo je Kanafija.