Patlidžan je neobično povrće koje pruža niz jedinstvenih zdravstvenih prednosti. Mogu pomoći u prevenciji osteoporoze, ublažiti simptome anemije, poboljšati kognitivne funkcije i zdravlje kardiovaskularnog sistema. Patlidžani štite zdravlje probavnog sistema, potiču mršavljenje, pomažu u boljoj kontroli dijabetesa, reguliraju nivo stresa i mogu smanjiti rizik od nastanka raka.

Izvrsna ljekovita svojstva patlidžana dolaze upravo iz njegove nutritivne vrijednosti. U sastavu patlidžana pronalazimo vitamin C, K, B6, tiamin, niacin, magnezij, fosfor, bakar, dijetalna vlakna, folnu kiselinu, kalij i mangan. Patlidžani sadrže jako malo zasićenih masnih kiselina.

Patlidžani i probavni sistem
Patlidžani su, baš kao i druge vrste povrća, odličan izvor dijetalnih vlakana. Dijetalna vlakna su ključna za dobar i uravnotežen rad probave, prevenciju bolesti i poremećaja probavnog sistema. Vlakna će potaknuti oslobađanje želučanih sokova koji olakšavaju apsorpciju hranjivih tvari i razgradnju namirnica. Vlakna su povezana i sa smanjenim rizikom od nastanka srčanih bolesti jer smanjuju nivo lošeg kolesterola.

Patlidžani za mršavljenje
S obzirom na to da patlidžani gotovo uopće ne sadrže masti i kolesterol, odličan su izbor za osobe koje žele smršati. Vlakna potiču stvaranje osjećaja sitosti i reguliraju oslobađanje hormona koji povećavaju apetit. Regulacija apetita je jedan od najvažnijih koraka u procesu mršavljenja.

Patlidžani za prevenciju raka
Patlidžani su odličan izvor antioksidanata koji štite tijelo od niza različitih bolesti i poremećaja. Sadrže vitamin C, koji jača imunološki sustav i potiče oslobađanje bijelih krvnih stanica. Odličan su izvor mangana, prirodnog antioksidanta i esencijalnog minerala. Slobodni radikali su spojevi koji napadaju zdrave tjelesne stanice i povećavaju rizik od nastanka kancerogenih stanica, a antioksidanti su ti koji štite stanice od štetnog djelovanja slobodnih radikala.