navbar

faktor
search
Bila mu je najvažnija

Voljela ga je, ali jednom rečenicom slomio joj je srce: Ljubavna priča Anjelice Huston i Jacka Nicholsona

Iako se zna da je bio sa više od 2.000 žena, dobrim poznavaocima holivudskog života jasno je da je najvažnija žena u životu Jacka Nicholsona, ona za kojom je istinski patio kada ga je ostavila, bila Anjelica Huston, harizmatična kćerka legendarnog reditelja Johna Hustona, glumica, manekenka, muza modnog fotografa Davida Baileya i modna ikona tog doba.

Objavljeno: 08.09.2020. u 07:53
get url
text

Nicholson ju je upoznao kao djevojčicu, a onda ponovo sreo kao 21-godišnju djevojku.

Anjelica Huston 2014. godine napisala je knjigu o Jacku, a ovo je jedan odlomak iz nje:

- Moj stari život se završio, a novi počeo kada sam prvi put zakoračila na aerodrom LAX u Los Angelesu, marta 1973. godine. Imala sam svega 21 godinu i upravo sam bila raskinula ljubavnu vezu sa Bobom Richardsonom, hrabrim i provokativnim modnim fotografom koji je bio čak 24. godine stariji od mene.

Odsjela sam privremeno u kući svoje maćehe, posljednje žene moga oca, Sisi. Ona je kuću naslijedila od svog posljednjeg muža. Zavoljela sam Los Angeles iz stopa. Čisto nebo i predivna temperatura, Hollywood, sve mi se to činilo nestvarnim.

Vozeći se Sants Boulevardom u vrijeme zalaska sunca, posmatrala sam kuće i palme. Bilo je vjetrovito, a zrak suh, mirisao je na nešto slatko. Kada sam došla do čuvenog Rodeo Drivea, i vidjela prodavnicu Giorgia Armanija, odlučila sam da zastanem. Kupila sam haljinu do poda sa otvorenim leđima i popila espresso u obližnjem kafeu. Osjećala sam se glamurozno, kao da je sav provincijalizam iz mene isčezao.

Jednog dana Sisina prijateljica, koja se zvala Brigita, pozvala ju je da joj se pridružimo na zabani u kući Jacka Nicholsona. Pitala je da li je u redu da povode i svoju pastorku, na šta je Brigita rekla da je u redu, da je to Jackov rođendan i da on voli lijepe djevojke.

Obukla sam svoju haljinu s potpisom Giorgio Armani - crna, do poda, sa otvorenim leđima. Brigita je došla po nas. Odvezli smo se u njegovu kuću na Mulholland Drive. Osjećale smo se kao na vrhu svijeta. Ulazna vrata kuće koja je podsjećala na onu sa ranča, otvorila su se i tu sam prvi put vidjela taj osmijeh.

Najpoznatija urednica Harper's Bazaara, Diana Vreeland opisala je Jackov osmijeh kao „Ubitačan osmijeh“, a ja sam pomislila, da, to je čovjek na koga bih mogla da padnem.

Još 1969. godine, kada sam živjela u Londonu i sa svojim prijateljicama otišla u kino da pogledamo film "Easy Rider", poslije nekoliko dana otišla sam ponovo, sama. Imao je nešto u sebi što me je prikovalo za stolicu. Mislim da sam poslije tog filma, kao i mnogi drugi, prvi put osjetila zaljubljenost u Jacka.

Drugi put je bio kada je otvorio vrata svoje kuće.

"Dobro veče dame", rekao je, "ja sam Jack i mnogo mi je drago da ste uspjele da dođete."

Kuća je bila puna ljudi, nepoznatih i poznatih. Služili su grčku hranu, a muzika je bila opuštajuća. Plesala sam sa Jackom satima, a kada me je pozvao da prenoćim, pitala sam Sisi šta misli o tome.

"Jel se šališ? Naravno!"

Ujutru, kada sam se probudila i obukla haljinu, koju sam nosila sinoć, a koja je sada bila potpuno neprimjerena, sišla sam dole. Jack je sjedio sa nekim ljudima, ušla sam u prostoriju, a onda me pogledao. Ustao je i rekao:

"Pozvaću ti taksi, ako je to u redu, pošto ja idem na košarkašku utakmicu."

Vozila sam se taksijem pola sata, a na vratima kuće, sačekala me je Sisi. Pogledala me je i rekla:

"Ne mogu da vjerujem da nisi insistirala da te on doveze kući? O čemu si mislila? Ako želiš da se ponovo vidite, obavezno je da zna gdje živiš i da dođe po tebe."

Jack me je pozvao poslije nekoliko dana da se vidimo. Rekla sam da hoću, ali da želim da dođe po mene. Rekao je da hoće i da li mi odgovara subota. Nakon nekoliko sati pozvao me je ponovo da otkaže i rekao da je zaboravio da je imao nešto već dogovoreno. Ja sam ga samo pitala: "Jel me to čini drugom?" Odgovorio je: "Nemoj to da pričaš".

Te večeri odlučila sam da odem sa svojim prijateljem iz Londona na večeru. Večerali smo u jednom popularnom restoranu, a prijatelj me u jednom momentu pitao: "Zar nisi trebala večeras da se vidiš sa Jackom?" Na šta sam ja odgovorila: "Imao je neke planove koje nije mogao da odloži." Odgovorio mi je: "Izgleda da je njegova obaveza večeras da se vidi sa lijepom plavušom sa kojom je upravo otišao u onu prostoriju."

View this post on Instagram

A post shared by @big.feelings.energy on

Uzela sam čašu crvenog vina i sa srcem koje je udaralo kao ludo, uputila sam se u drugi kraj restorana. Jack je sjedio sa prelijepom plavušom koju sam odmah prepoznala. Viđala sam ih već zajedno po magazinima - to je bila njegova bivša djevojka Michelle Phillips, pjevačica iz poznate grupe šezdesetih godina "Mammas and Pappas."

Prišla sam stolu i rekla: "Ćao, ja sam u onom dijelu restorana, pa sam samo došla da se javim."

Upoznao me je sa Michelle, nije ni trepnuo. Ona je djelovala jako šarmantno. To su bili zadnji dani njihove veze.

Nekoliko sedmica kasnije došla je do Jacka da uzme svoje stvari i kada me je tamo vidjela, nasmijala se i donijela dvije čaše cijeđenog soka za nas dvije. Od tog momenta na dalje, bile smo dobre prijateljice.

Veza sa Jackom bila je potpuno luda. U jednom momentu veze bi mi rekao da je možda pametnije da malo odmorimo jedno od drugog, a već sutradan zvao bi me na večeru kao da se niša nije dogodilo.

Dao mi je puno nadimaka, od "Fab", "Mine", nekad me je zvao "Pal", što u prijevodu znači ortak, a to sam mrzila. Nisam željela prijateljstvo, željela sam da budem ljubav njegovog života.

Poslije malo vremena, koje sam provela sa njim, Jack je dobio nevjerovatnu ponudu da snima film "Kineska četvrt" za koji, i danas to mislim, jedan od najljepših i nainspirativnijih filmova ikada snimljenih.

U vrijeme kada je počelo snimanje, ja sam se uselila kod Jacka – piše u dijelu njene knjige o Jacku Nicholsonu.

Zajedno su, s nekoliko prekida, bili 18 godina, od čega su puno godina živjeli zajedno sa njegovom kćerkom Jennifer i Anjelicinom mlađom sestrom Alegrom.

Rastali su se najduže na godinu i po dana, vrijeme koje je ona provela u vezi sa Ryanom O'Nealom, dok se Jack utapao u moru alkohola, droge i drugim ženama.

Pomirili su se nakon njene veze sa O'Nealom, ali sada je Anjelica imala svoj stan. Nisu provodili puno vremena zajedno. To su bile osamdesete i njena karijera bila je na vrhuncu.

Jedne večeri desilo se nešto čega se pribojavala. Pozvao ju je na večeru kod njega i saopćio da čeka dijete sa drugom ženom. Njih dvoje pokušavali su da dobiju bebu godinama, ali svaki njihov pokušaj završio se njenim pobačajem.

Kada je čula tu vest, Anjelica je rekla:

"U toj priči ima mjesta samo za jednu ženu, vrijeme je da se penzionišem."

Patila je dugo za njim i puno godina kasnije zaigrali su u jednom filmu zajedno. Prvih nekoliko dana na snimanju je, kako kaže, bilo jako neprijatno, ali su onda odlučili da odu na večeru.

Tada joj je Jack rekao:

"Ti i ja-mi smo kao vrijeme u doba kolere".

Njoj se jako dopalo kako ih je opisao jer je to jedna od njenih najdražih knjiga koja govori o - beskonačnoj ljubavi.