Pjesma "Billie Jean" Michaela Jacksona skupila je više od milijardu pregleda na YouTubeu, postavši treća pjesma iz osamdesetih godina prošlog stoljeća kojoj je to uspjelo.

Objavljen 1983. na MTV-ju, spot u režiji Stevea Barrona u kojem Jackson svojim plesom osvjetljava pločnik po kojem hoda, prosječno je ove godine imao 600.000 dnevnih pregleda.

Od muzičara iz osamdesetih granicu od milijardu pregleda prešli su samo Guns N' Roses sa Sweet Child O'Mine iz 1988. te skupina a-ha s Take On Me iz 1984. godine.

Pjesma Billie Jean, koju je napisao Jackson, a producirao slavni Quincy Jones, nagrađena je s dva Grammyja.

Pjesma Thriller, po kojoj je nazvan album s te dvije pjesme, također se približava milijardi pregleda – trenutno je na 765 miliona.

Prema podacima stranice statista.com, najviše pregleda na YouTubeu ima dječija pjesma Baby Shark, njih čak 8.8 milijardi, a slijede je Despacito Luisa Fonsija sa 7.2 te Shape of you Eda Sheerana s 5.3 milijarde.