Poznato je da nam dan bude onakav kakvi se probudimo. Mnogi prilikom samog ustajanja iz kreveta, prave greške koje im mogu uništiti cijeli predstojeći dan.

Ne samo gužva u saobraćaju ili iznenadni pljusak bez kišobrana na pola puta do posla, već i neke druge situacije mogu "upropastiti dan".

Ovo su tri jutarnje navike koje možete promijeniti i tako lakše započeti novi dan.

Prerano unosite kofein

- Da li zaista postoji loš trenutak za kafu? Odgovor je da. Čim otvorimo oči ujutro, nivo energije u našem tijelu raste, te bi šoljica kafe odmah nakon buđenja podstakla još jači nalet energije, a kao posljedica javlja se nervoza - tvrdi dr. Steven Miller sa Univerziteta u Merilendu.

Kafu, prema njegovom savjetu, treba piti sat nakon buđenja.

Ne doručkujete pravilno

Čaša jogurta sa šakom bobičastog voća možda zvuči kao zdrav doručak, ali zato ćete do podneva pregladnjeti.

- Ovakav obrok organizmu neće dati dovoljno potrebnih nutrijenata koji bi vas činili sitim sve do narednog obroka. Zdrav doručak treba sadržavati 15 grama proteina, dva i po grama vlakana, složenih ugljikohidrata i malo zdravih masti - kaže nutricionistica Michelle Davenport.

Prvo sjedate za kompjuter

Provjeravanje emailova čim otvorite oči nikako nije dobar način da počnete jutro, jer ćete biti pod stresom cijeli dan. Umjesto toga, stručnjaci savjetuju da se istegnete, popijete čaj ili porazgovarate sa partnerom, ukućanima.