Nutricionistica Susan Smith Jones otkrila je nekoliko razloga zašto jesti pojedine namirnice koje mogu pomoći u prevenciji raka.

Evo nekoliko opcija koje možete koristiti kao oblik prevencije, a koje je Smith Jones izrekla u nedavnom intervjuu za Fox News, piše nypost.com.

Klice

Klice su neke od najzdravijih namirnica, sirovih, koje možemo konzumirati. Dok će primjera radi, alfalfa i klice rotkvice pružiti besprijekoran omjer nutrijenata, klice brokule su superiornije kada je u pitanju prevencija, ali i liječenje raka.

- Oko 120 grama klica brokule u danu može smanjiti rizik od razvoja raka i do 50 posto – savjetuje Smith Jones.

Dok će uzgoj klica zahtijevati samo nekoliko dana, uzgoj jedne glavice brokule koja ima puno manje nutritivnih vrijednosti će vam oduzeti 77 dana.

- Teško da postoji bolja namirnica na svijetu od svježe ubranih klica koje su cjenovno vrlo pristupačne, a i vrlo se lako uzgajaju – dodala je Smith Jones.

Zeleno povrće

Svaki oblik zelenog povrća, poput špinata, kelja ili brokule dat će dodatnu zaštiti od raka. Nedavna je epidemiološka studija otkrila kako su najbolje namirnice za zaštitu zdravlja srca, pretilosti i raka upravo zelene namirnice.

Nutricionistica dodaje kako je vrlo čudno da ipak samo jedan od pet Amerikanaca jede ove namirnice.

Paradajz

Nema boljeg voća kojeg može jesti muškarac kako bi prevenirao rak prostate. Sitni paradajz je čak i bolja opcija jer skriva puno više dobrobiti, a većina se nalazi u kožici.

Najvažnija komponenta paradajza je likopen, a on je i najjači antioksidans iz grupe karotenoida, koji pomaže u borbi protiv nakupina ćelija raka.

Likopen može spriječiti malignu transformaciju, ćelijski proces koji opisuje preobrazbu normalne ćelije u ćeliju raka. Likopen, kojeg u paradajzu ima toliko da mu daje tipičnu crvenu boju, koristan je i protiv brojnih drugih zdravstvenih komplikacija i bolesti.

Svaki dan naše ćelije oštećuju slobodni radikali (oksidansi) koji nastaju pucanjem veza unutar molekula u ćelijama organizma, pod utjecajem različitih faktora, kao što su: pušenje, izloženost ionizirajućem zračenju, UV zrakama, zagađenom zraku... I protiv njih pomaže ovaj antioksidans.

Zeleni čaj

Pokušajte jutarnju šoljicu kafe zamijeniti šoljicom toplog zelenog čaja iz organskog uzgoja, a sasvim sigurno ćete uživati u više zdravih komponenti. On ne samo da će prevenirati razvoj raka, već će i spriječiti infekcije jer sadrži brojne protivupalne sastojke.

Odličan je i za gubitak kaligrama, ali i imunitet.

Nekoliko velikih istraživanja potvrdilo je da redovno konzumiranje zelenog čaja smanjuje rizik od udara i bolesti krvožilnog sistema.

Ovaj napitak može smanjiti holesterol, ali čini se da nema utjecaj na krvni pritisak.

Orašasti plodovi i sjemenke

Bademi su odličan izvor proteina, vlakana i vitamina E. Namočite ih u flaši vode preko noći kako bi nabubrili, kako bi kožica omekšala, ali i kako bi se ojačala njihova bioaktivnost.

Staviti ih u blender sa četiri šoljice vode kako biste napravili bademovo mlijeko.

Lanene sjemenke pružaju puno nutrijenata za prevenciju raka, poput omega 3 masnih kiselina i vitamina E.

Nekoliko kašika ovakvih sjemenki u danu mogu podržati i ljepotu kože i dati vam energije te ojačati imunološki sistem.

Izvor: Faktor/nypost.com