Evidentno se smiruje situacija s koronavirusom i sve bliže je vrijeme kada će se svi vratiti na svoja radna mjesta, nakon skoro dvomjesečnog rada od kuće. Naravno, ovo se odnosi na one koji još uvijek imaju posao.

Iako teretane još uvijek nisu proradile trebate znati da vježbe koje možete raditi i kući potiču cirkulaciju krvi. One prema tvrdnjama nutricionistice Clarisse Lenherr mobiliziraju protutijela i bijela krvna zrnca koja su odgovorna za otkrivanje i napadanje bakterija i virusa.

Ljudi koji vježbaju pet ili više dana u sedmici imaju 46 posto manje šanse da obole od određenih virusa u poređenju s onima koji vježbaju samo jednom sedmično ili ne vježbaju.

Zbog svega odrasli bi trebali biti fizički aktivni svaki dan sedmično, trebaju provesti minimalno 150 minuta u nekoj aerobnoj aktivnosti. 

 Pijte puno vode

Održavanje hidratizacije podržava sposobnost vašeg tijela da eliminira toksine i otpadne materije, što je od vitalne važnosti za jak imunitet.

Treba izbjegavati ispijanje previše kofeinskih pića jer ona mogu dovesti do pojačanog mokrenja i potencijalne dehidracije.

Preporučuje se konzumiranje 1,5 do dvije litre vode, a ako poželite popiti nešto drugo, odaberite biljne čajeve poput čaja od limuna ili đumbira.

 Počnite uzimati dodatke prehrani

Vitamin D doprinosi jačanju imunološkog sistema i uvijek je dobar odabir, ali prije nego počnete uzimati dodatke prehrani, savjetujte se sa svojim liječnikom.

Jedite više voća i povrća

Jedan od razloga zbog kojeg nutricionisti toliko vole jesti voće i povrće je to što su prepuni vitamina i minerala koji su neophodni za djelotvoran imunološki sistem tijela.

Dovoljno spavajte

Dokazi sugeriraju da nas nedostatak sna može učiniti ranjivijima na viruse i bakterije, pa je osiguravanje dovoljne količine sna ključno za jačanje imuniteta.