Vrijeme je kiselog kupusa. Iznimno je zdrav za organizam, jer je pun vitamina C, ali i drugih za organizam važnih elemenata.

Navikli smo da kiseli kupus jedemo ili svjež u salati ili u sarmi. No od ove namirnice možete pripremiti još neka ukusna jela, poput palačinki i poslužiti ih za doručak.

Evo recepta:

Potrebni sastojci za tijesto: dva jaja, tri do pet kašika mlijeka, tri kašike brašna, pola kašičice praška za pecivo, jedna šaka rezanog kiselog kupusa, jedna goveđa kobasica, dodaci po želji (sjeckani čili, mladi ili obični luk, peršun...), so, biber, ulje.

Umak: dvije do tri kašike kiselog vrhnja, pola kašičice dimljene mljevene paprike, so i biber.

Postupak pripreme:

U posudi najprije umutite jaja, dodajte mlijeko, a zatim i brašno te prašak za pecivo. Sve povežite u gustu smjesu. Mora biti gušća od one za klasične palačinke.

Ubacite kiseli kupus koji ste, ako su rezanci predugi, dodatno usitnili.

Kobasicu nasjeckajte na kockice i ispecite je u tavi bez ulja. Kad poprimi boju, sklonite je s ringle i pustite da se kratko ohladi. Ubacite je u smjesu.

Ubacite i dodatke te začine po želji.

U istu tavu u kojoj ste pekli kobasice zagrijte malo ulja. Kašikom dodajte smjesu i pecite dvije minute pa okrenite i pecite još minutu.

Dok se palačinke peku, pomiješajte kiselo vrhnje s dimljenom paprikom.

Ovako pripremljene palačinke poslužite uz mladi sir, vrhnje, gusti jogurt.

Izvor: Faktor