Stručnjaci preporučuju da se jede svakih tri do pet sati. To obično znači tri obroka i jedan do dva međuobroka.

Ako predugo čekate na obrok, nivo šećera u krvi može pasti, pa ćete imati neugodan osjećaj gladi.

Za svaki obrok i međuobrok ciljajte na kombinaciju proteina, zdravih masti i vlakana koja će vam pomoći da duže budete siti i energizirani, prenosi preporuke struke Huffpost.

Evo koje namirnice brzo vraćaju energiju:

Banane

Ovo voće izvrstan je način za brzo dobijanje energije iz šećera, fruktoze, koji je ugljikohidrat. Kao dodatni plus, banane se lako probavljaju.
Fruktoza se pretvara u glukozu i ulazi u naš krvotok gdje je ćelije, posebno ćelije mozga, mogu koristiti za brzu energiju.

Jaja

Postoji toliko mnogo jednostavnih, ukusnih načina za pripremu jaja – samo umutite jaja i malo povrća i spremni ste za početak.

Jaja su jeftina elektrana kompletnih bjelančevina i hranjivih sastojaka koji pomažu u energetskom metabolizmu i usporenoj apsorpciji šećera u krvotoku u kombinaciji s hranom od ugljikohidrata.

Voda

Jedan od najvećih znakova dehidracije je umor, jer tijelu nedostaje tekućine, što znači da kisik ne stiže tamo gdje treba ići dovoljno brzo.

Ako se dobro hidratizirate vodom, taj umor možete brzo pretvoriti u nalet energije, pogotovo ako neprestano pijete cijeli dan, bez obzira jeste li žedni.

Ako je vaš urin tamniji od blijedo žute boje, ne pijete dovoljno. Dehidracija se često može zamijeniti glađu, a također će vas učiniti i umornim.

Crni grah

Crni grah ne samo da je ukusan i bogat aromom, već je i izvrstan izvor bjelančevina na biljnoj bazi, vlakana zdravih za crijeva i ugljikohidrata koji potiču energiju.

Odličan je i izvor željeza, što je važno za energiju, jer željezo igra ulogu u hemoglobinu, koji pomaže u prenošenju kisika u krvotok oko tijela.

Stručnjaci primjećuju da jelo s crnim grahom čini izvrstan obrok nakon treninga, jer će vam napuniti zalihe proteina i ugljikohidrata te će vam pružiti energiju za ostatak dana.

Pistacije

Za snek s visokim udjelom proteina, energetski poticajni, pistaciji su izvrsna opcija. Oni su cjeloviti biljni proteini i nude šest grama proteina po četvrtini šoljice.

To znači da pomažu u napajanju tijela esencijalnim aminokiselinama. Osim toga, pistacije također sadrže vlakna i za vas nezasićene masti. Ovaj trio proteina, vlakana i masti pomaže vam da duže ostanete siti i pruža trajnu energiju.