TikTok je sve popularniji u Bosni i Hercegovini i u našoj zemlji sve je više korisnika ove društvene mreže.

TikTok koriste osobe svih generacija, a posebno je zabrinjavajuće da ga koriste uglavnom djeca i mladi. Tamna strana ove činjenice su razni izazovi koji ugrožavaju živote djece, a širom svijeta su zabilježeni brojni slučajevi smrti, silovanja i ugrožavanja zdravlja djece, zbog čega je mreža sada na meti tužbi.

"Tiktokerstvo" je osvojilo simpatije i "žestokih" momaka iz naše zemlje, koji su svoje ratove preselili na društvene mreže. Najveću medijsku pažnju u našoj zemlji do sada je svojom pojavom na TikToku izazvao Mirza Hatić, koji je odmah po izlasku iz zatvora otvorio svoj nalog i ušao u virtuelni sukob sa Kristijanom Golubovićem. TikTok redovno koristi i Amir Pašić Faćo, "žestoki" momak iz Sarajeva koji je sarađivao sa Ramizom Delalićem.

TikToK je napravio takav koncept u kojem oni koji svojom pojavom prave veliku gledanost mogu zaraditi solidnu svotu novaca. Zbog toga nije čudno da su korisnici TikToka osobe uzrasta do 7 do 77 godina, koje na aktivnosti na mreži gledaju kao na lak i brz način zarade.

Evo kako to i funkcioniše. Oni koji gledaju TikTok cirkus, učesnike mogu nagrađivati različitim poklonima. U duelima, u kojima se najčešće svađaju ili raspravljaju TikTok suparnici, pobjednik je onaj koji dobije više giftova i glasova publike. Različiti pokloni imaju svoju vrijednost. Najskuplji je, prema dostupnim informacijama, animirani lav. Kada gledatelj obračuna pošalje poklon TikTokeru i na ekranu urlikne lav, to znači da je onome za koga navija poslao oko 400 američkih dolara. Najjeftiniji poklon je ruža, koja vrijedi jedan TikTok coin, a 1.000 tih novčića vrijedi oko 13 dolara.

Charli D’Amelio jedna je od najpoznatijih TikTokerki na svijetu. Ona je u 2021. godini zaradila 17,5 miliona dolara zahvaljujući ovoj mreži.

Veliki broj pratitelja na TikToku, njih skoro 300.000, ima i naša Selma Krifica. No, kako nam je kazala, ona ne zarađuje od ove društvene mreže.

- Moj profil čak nije ni poslovni. Priča se da se u Bosni od toga može dobro zarađivati, ali teško. Ne radim javljanja uživo, nego samo kratka javljanja. Uglavnom sam se fokusirala na snimanje reklama na Instagramu i YouTubeu – kaže Selma Krifica koja je na društvenim mrežama poznata pod nadimkom Big Mama.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by selma krifica (@selma_bmh)

Izvor: Faktor,