Dijete s niskim udjelom ugljikohidrata, kao što su keto, Paleo, Atkins ili LCHF, nevjerovatno su popularne, ali dolaze s puno izazova i ograničenja koja je ponekad teško ispuniti.

Jedan od takvih primjera je unos dovoljno voća uz istovremeno održavanje niskog nivoa ugljikohidrata.

Srećom, postoji nekoliko voćki s niskim udjelom ugljikohidrata koje su kompatibilne s navedenim režimima prehrane. Nektarine i breskve čest su izbor jer sadrže samo 15.1, odnosno 14.3 grama ugljikohidrata. Maline i kupine još su bolje sa samo 7.3, odnosno 6.9 grama na pola šoljice.

Evo još četiri zdrave i ukusne vrste voća koje imaju manje od 6.5 grama ugljikohidrata.

Dinja

Sa samo 6.4 grama ugljikohidrata na pola šoljice dinje narezane na kockice, ovo voće idealan je izbor za sve koji žele zadovoljiti smjernice prehrane s niskim udjelom ugljikohidrata. Osim toga, ista količina ovog voća ima samo 26.5 kalorija.

Avokado

Pola šoljice narezanog avokada osigurat će vam 6.3 grama ugljikohidrata i 4.9 grama vlakana. Međutim, ista količina avokada sadržava puno kalorija - čak 117.

Lubenica

Slično kao i dinja, lubenica je siromašna ugljikohidratima i vlaknima. U pola šoljice narezanog voća nalazi se 5.75 grama ugljikohidrata i 0.3 grama vlakana. Što se kalorija tiče, njih je samo 22.8.

Jagode

Jagode su vrlo ukusne i na vrhu liste voća s niskim udjelom ugljikohidrata. Pola šoljice cijelih jagoda sadržava 5.6 grama ugljikohidrata, 1.4 grama vlakana i 23.1 kaloriju.